Ik heb vanmiddag m'n computer opengemaakt om 'm ff om te zetten naar een desktop ipv een tower. (soms verander je je meubilair ook wel 's
)
Ik heb nu alleen een probleem, het is een compaq deskpro, als ik 'm op start dan blijft ie een hele tijd stil staan in het "compaqscherm".
Hier staat dan gewoon "compaq" en heb je de mogelijkheid om je bios in te gaan.
Als ik heel lang wacht dan start ie vanzelf windows op (deed ie eerst niet maar nu ineens , na wat gepreuts, wel).
Wat is er verkeerd gegaan?
Ik heb alleen de stekkertjes van m'n cdrom, floppy en writer los gehad, en ik weet voor 100% zeker dat ik 't goed heb terug gezet.
Kan iemand mij ff vertellen wat er fout kan zijn gegaan en hoe ik het kan verhelpen?
Alvast hartstikke bedankt
Ga ik even m'n muismatje zoeken.....
Ik heb nu alleen een probleem, het is een compaq deskpro, als ik 'm op start dan blijft ie een hele tijd stil staan in het "compaqscherm".
Hier staat dan gewoon "compaq" en heb je de mogelijkheid om je bios in te gaan.
Als ik heel lang wacht dan start ie vanzelf windows op (deed ie eerst niet maar nu ineens , na wat gepreuts, wel).
Wat is er verkeerd gegaan?
Ik heb alleen de stekkertjes van m'n cdrom, floppy en writer los gehad, en ik weet voor 100% zeker dat ik 't goed heb terug gezet.
Kan iemand mij ff vertellen wat er fout kan zijn gegaan en hoe ik het kan verhelpen?
Alvast hartstikke bedankt
Ga ik even m'n muismatje zoeken.....