Toon posts:

Mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heren, dames,

ik wil mijn PC samenstellen met een Gigabyte GA P35C DS3R. Hij staat aangegeven als een kwalitatief goed moederbord.

Maar.... zou dit ook de keuze van jullie (experts) zijn?, of zijn er betere alternatieven in dezelfde prijs categorie. Mijn processor wordt een E8400 in het nieuwe jaar

Tnx voor de replies!!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:37
Opzich is het niet de bedoeling dat wij exact vertellen wat je moet hebben. Die keuze is namelijk altijd persoonlijk. Als je goed advies wil is het misschien handig om te vertellen wat je zoal aan applicaties en hardware erop wil draaien. Daarnaast kan je misschien zoals in de faq staat onderbouwen waarom je nu voor dit bordje kiest. Ga je alleen maar internetten, dan is een simpeler/goedkoper iets meer op zijn plaats om maar een zijstraat te noemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Terror op 02-11-2007 10:58 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tegen de tijd dat je die E8400 gaat kopen nog maar eens kijken, komen er tegen die tijd wel weer nieuwe uit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Nou het gaat er niet over dat je me dat moet vertellen welke ik moet nemen, dat is mijn keuze natuurlijk. Ik zal nog even beschrijven waarom ik de vraag stel. Ik heb een tijdje geleden de GA-P35C-DS3R besteld. Echter de levertijd van de producten naast het moederbord waren langer dan gedacht. Tussentijds heb ik een E6600 proc op de kop weten te tikken. Ik ga mijn systeem dus eerst met de E6600 bouwen en daarna vervang ik deze met de E8400.

Ik wil gewoon een mooi snel systeem in elkaar zetten en de GA-P35C-DS3R is volgens mij gewoon een mooi moederbord... echter er zullen er meer ik deze categorie zijn die voor dezelfde prijs ca 100.- misschien wel meer bieden, vandaar dat ik jullie advies (expertise) raadpleeg

link voor MOBO spect
http://www.azerty.nl/prod...9/34458/ga-p35c-ds3r.html

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 11:05 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

als je een beetje had gezocht dan was je de BBG's al een keer tegengekomen en dan had je gezien dat dit bord goede recensies heeft gekregen.

Dus niet gezocht, dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.