Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WM5/WM6] Geluid uitschakelen start en contextmenu

Pagina: 1
Acties:

• Rosalie74
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:53
Is het mogelijk om in WM5/WM6 die geluidjes (de "plip" - openen context en de "plop" - selecteren onderdeel) van het start- en contextmenu uit te schakelen? Zonder andere geluiden uit te schakelen.

Vind 't altijd vervelende geluidjes als je MP3tjes aan 't luisteren bent of als je in de trein/bus bezig bent met de agenda/contacten etc.

Degene die hier antwoord op weet: _/-\o_ you are the best!

Verwijderd

Heb je Google al geraadpleegd?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:48
Tip: Start - Settings - Sounds & Notifications
En dan gewoon bij de Sounds tab. Gewoon wat uitproberen, and be amazed what you can do!

Pvouput live

• Rosalie74
Als ik Events uitvink, dan inderdaad geen bleeps, maar dan krijg ik ook geen warnings en system events geluiden meer. Deze moeten het wel blijven doen natuurlijk!

En ik neem aan dat die bleep van de start/context niet echt een warning is dat ik gebruik maak van het menu. En het is ook niet echt een system event :s

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:48
Wil je wel geluidjes bij warnings en system events dan? Waarom?

Je hebt gewoon nog geluid bij je alarm, sms, inkomende gesprekken etc.
En ook nog gewoon bij PIE als ie de pagina niet kan vinden, of Activesync als er een error is.. Geen enkel probleem.

Zet het eens uit, en bekijk of je ergens geluid mist. Ik denk het niet.

Pvouput live

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 12:30
Als het goed is gaat het om de bestanden hwandsw.wav en menupop.wav die deze geluiden verzorgen. Door deze te vervangen door lege bestanden met dezelfde namen (in de windows folder) kun je die geluiden specifiek uitschakelen.

• Rosalie74
Dat is een idee, maar er is geen registery tweak voor?

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 12:30
Rosalie74 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:47:
Dat is een idee, maar er is geen registery tweak voor?
Het lijkt me niet veel lastiger uit te voeren dan een registry hack.
Twee lege bestandjes aanmaken op je desktop met de betreffende namen en overzetten in je My documents folder op je PDA. Dan even zorgen dat je een fatsoenlijke filemanager (resco explorer of total commander) hebt om ze op je PDA zelf in de windows folder te plaatsen, dit omdat de ingebouwde filemanager geen ROM files wil overschrijven.

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Rosalie74 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:42:
Als ik Events uitvink, dan inderdaad geen bleeps, maar dan krijg ik ook geen warnings en system events geluiden meer. Deze moeten het wel blijven doen natuurlijk!

En ik neem aan dat die bleep van de start/context niet echt een warning is dat ik gebruik maak van het menu. En het is ook niet echt een system event :s
Als je 'events' uitvinkt zijn de geluiden weg.
Je zegt dat je de warnings nog wel wilt ontvangen, dat zijn de piepjes bij bijvoorbeeld een pop-up waarschuwing. De system-events zijn juist de geluidjes waar je van af wilt.
Dus hoezo wil je deze warnings persé nog ontvangen?

De alarms zul je gewoon nog horen als je 'programs' aangevinkt laat staan.
Pagina: 1