Toon posts:

Snagit 6

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik beheer hier een grote groep users.. Maar kan de save as.. in de regedit nergens vinden..

Het is de bedoeling dat ik voor iedereen de save as verander, momenteel staat het automatisch op .bmp maar dat moet worden .jpg. Door dit in de regedit aan te passen kan ik dit zo laten mee draaien in het log in script.

Hoop dat iemand mij kan helpen. 8)

Verwijderd

Topicstarter
Begin net verder te komen, ik moet de ImageInputFileType hebben, maar nu zit ik nog met verschillende profielen die ik tegenkom. + output

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 10:21 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mars89, ik stel voor dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens doorleest. Je topic voldoet op een aantal belangrijke punten niet aan de eisen die wij stellen aan een topic. Ik mis een volledige topictitel, gebruik van de edit-functionaliteit en het verduidelijken van wat je zelf al geprobeerd hebt. Ik hoop dat je die tips in het vervolg wel mee kan nemen alvorens je een nieuw topic start op GoT :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.