Hallo, Ik heb hier een HP Thin Client T5725. Het is de bedoeling om via remote desktop op een windows2003 server in te loggen en dan de mogelijkheid hebben om te scannen.
Ik heb op de windows2003 server de drivers en de software voor de scanner geinstalleerd. Ook zat ik te twijfelen of de Thin Client zelf de drivers moest hebben voor de scanner, of dat ie alleen het signaal door moest geven aan de server. Maar ik slaag er al niet in om de driver te installeren op de thin client omdat er te weinig schijfruimte is.
Is het een vereiste dat de driver op de thin client staat? Ik weet dat er opties zijn om een compoort te forwarden, maar de optie voor USB zie ik niet. Is dit al automatisch geintrigeerd?
Specificaties:
Canon CanoScan LIDE 25, USB aansluiting
HP Thin Client T5725, XPE Omgeving.
Hier nog een screenshotje van de opties die ik heb, qua lokale bronnen.

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Ik heb op de windows2003 server de drivers en de software voor de scanner geinstalleerd. Ook zat ik te twijfelen of de Thin Client zelf de drivers moest hebben voor de scanner, of dat ie alleen het signaal door moest geven aan de server. Maar ik slaag er al niet in om de driver te installeren op de thin client omdat er te weinig schijfruimte is.
Is het een vereiste dat de driver op de thin client staat? Ik weet dat er opties zijn om een compoort te forwarden, maar de optie voor USB zie ik niet. Is dit al automatisch geintrigeerd?
Specificaties:
Canon CanoScan LIDE 25, USB aansluiting
HP Thin Client T5725, XPE Omgeving.
Hier nog een screenshotje van de opties die ik heb, qua lokale bronnen.

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.