Toon posts:

Correctheid van "OpenDocument Foundation laat ODF vallen"?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op basis van de comments zou gezegd kunnen worden dat het bericht nieuws: OpenDocument Foundation laat ODF vallen op zijn minst erg overdreven is, omdat het nieuwsbericht de OpenDocument Foundation een autoriteit toedicht over het ODF formaat die ver van de werkelijkheid is. Verdient dit nieuwsbericht niet een correctie?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 08:51 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Korte tijd nadat het online is gezet heb ik al het stukje 'en voornamelijk bedoeld om het odf-formaat te promoten' toegevoegd en daarmee lijkt het me vrij duidelijk dat het niet gaat om een autoriteit.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat had ik niet opgemerkt.

Maar dan nog, eigenlijk had de nieuwsposter dit bericht beter moeten taxeren op nieuwswaarde voordat het bericht gepost werd. Die nieuwswaarde ontbreekt namelijk, want zoals al bekend was op weblogs voordat T.net het nieuwsbericht postte is het maar een klein clubje van een paar mensen die voor zover ik weet ook niet een autoriteit zijn op dit gebied. Enkel de naam van de organisatie vemoeden dat het belangrijk nieuws is, wat het dus niet is.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Ik ben de nieuwsposter van dat stukje en dat het niet om de groep ging die het odf-formaat heeft gemaakt is me inderdaad een beetje ontgaan, maar dat betekent niet dat het totaal geen nieuwswaarde meer heeft.

The devil is in the details.