[shop] Corné van Iperen

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
In de hoop dat dit dan toch de beste plek is om het neer te zetten...

Beste dames en heren GoT'ers,

Naar aanleiding van dit topic, waarin ik ooit aangegeven heb een 06nummer van Corné van Iperen in handen te hebben gekregen, krijg ik met enige regelmaat mail van mensen die dit nummer ook willen hebben, omdat ze geen contact kunnen krijgen via Corné's website en/of zijn mail. Ik ben dit nummer inmiddels (na een harddisk crash en een corrupte backup) kwijt, dus het heeft geen zin mij hierover te mailen.

Ik heb gisteren (naar aanleiding van weer een mailtje) geprobeerd dit in de shopsurvey te zetten, maar daar is het verwijderd omdat er geen directe ervaring met de winkel aan verbonden is. Ook wel begrijpelijk, maar ik wil dit toch ergens bekend krijgen op dit forum.

Zonder conclusies te trekken:
Ik heb zelf rond de jaarwisseling 2006/2007 een contactprobleem gehad bij een bestelling bij Corné. De bestelling duurde lang, en na de bestelling kreeg ik geen reacties op mails of berichten via zijn website. De bestelling is uiteindelijk geannuleerd, en ik heb mijn geld -uiteindelijk- teruggekregen. Ik heb sinds mijn post begin augustus in het vorige topic van 5 mensen een verzoek om het 06 nummer gekregen, omdat ook zij geen contact kregen. Hou dit in gedachten als je bij Corné wilt bestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door puchelaar op 02-11-2007 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer recente ervaringen zijn te vinden op http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=12366

Zelf heb ik vergelijkbare ervaring als Puchelaar. Uiteindelijk is er geleverd maar vraag niet hoe en op welke termijn... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 14:21

Zoefff

❤ 

Het is begrijpenlijk dat dit vervelend is en je een dergelijke ervaring met een shop wilt delen om andere mensen te waarschuwen. Toch is FGA niet de juiste plek om dat te doen. Als het ook niet in een shopsurvey terecht kan dan denk ik dat het forum "Pricewatch" de beste plek is om dit te ventileren. Tenminste, dat begrijp ik uit Pricewatch FAQ -- laatste update: 17 februari 2007 :)

Een kickje die kant op dus, plus een titelchange met [shop] erin.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Shopreview is de aangewezen plek om een review te plaatsen als je review niet aan de voorwaarden voldoet wordt die verwijderd. Het is dan niet de bedoeling dat je op GoT dan maar een review plaatst. :)

Dus ook dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.