LinuxWorld 2007

Pagina: 1
Acties:

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 19:39

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Zijn er hier nog mensen naar LinuxWorld 2007 geweest? Zijn jullie vorig jaar ook geweest? Wat vonden jullie daarvan? Was het dit jaar beter of minder goed dan het jaar ervoor?

Ik ben erg benieuwd naar de seminars van de 31ste. Ik ben zelf naar alle seminars op 1 november geweest (Samba, Open Overheid, GPLv3). Was erg boeiend. Als er behoefte aan is, wil ik wel een klein stukje verslaglegging neertypen. Is iemand in staat wat informatie te geven over de seminars op de eerste dag?

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-01 21:19
Ben wel heen geweest op de 31e. Erg gezellig moet ik zeggen. Was voor mij de eerste keer trouwens. Heb helaas geen seminars bezocht, terwijl ik me daar wel voor opgegeven had. Het kwam er even niet van.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 04:56

zomertje

Barisax knorretje

wzzrd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:39:
Zijn er hier nog mensen naar LinuxWorld 2007 geweest? Zijn jullie vorig jaar ook geweest? Wat vonden jullie daarvan? Was het dit jaar beter of minder goed dan het jaar ervoor?

Ik ben erg benieuwd naar de seminars van de 31ste. Ik ben zelf naar alle seminars op 1 november geweest (Samba, Open Overheid, GPLv3). Was erg boeiend. Als er behoefte aan is, wil ik wel een klein stukje verslaglegging neertypen. Is iemand in staat wat informatie te geven over de seminars op de eerste dag?
Wat verslaglegging is altijd leuk voor de mensen die niet geweest zijn (waaronder ikzelf). Dus als je zin en tijd hebt, graag :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Verwijderd

Hm, ik hoor het woord LinuxWorld voor het eerst (*schaam* :P ), als ik het had geweten had ik zeker even een kijkje gaan nemen denk ik.

Wachten op 2008 dus :)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:31

TommyGun

Stik er maar in!

Wat thePiet zegt :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 19:39

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Morgen heb ik tijd voor jullie :)

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 19:40

Vuurvoske

Nunquam cede!

CRAP! Helemaal vergeten :S

Beroeps brabander

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 04:56

zomertje

Barisax knorretje

wzzrd schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:18:
Morgen heb ik tijd voor jullie :)
Morgen is allang voorbij :P Gaat het nog lukken om wat te vertellen?

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Pagina: 1