AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Dit is een wat ouder topic, maar wil binnenkort een pc aanschaffen om te 3d'en en te renderen en ik vroeg me hetzlefde af.
Is het mogelijk om een 8800 gtx of ultra te modden naar een quadro fx5700?
Hebben immers beiden de g80 core.
Of is dit niet (meer) mogelijk?
Is het mogelijk om een 8800 gtx of ultra te modden naar een quadro fx5700?
Hebben immers beiden de g80 core.
Of is dit niet (meer) mogelijk?
Als het überhaupt nog mogelijk is dan is het de moeite denk ik niet echt waard, tenzij je professioneel en commercieel werk van gaat maken, maar dan hou je rekening met een Quadro kaart bij de aanschaf van je systeem.
Een G80 GTX is een aardige polygoonvreter, daar zul je ook zonder de Quadro optimalisaties ruimschoots genoeg aan hebben om mooie scenes in elkaar te knutselen.
Zo modden met Rivatuner zie ik niet meer gebeuren, maar wellicht kun je overwegen een bioseditor erbij te pakken en eens te gaan spelen met je DeviceID, die veranderen in die van een Quadro van het juiste type en daarna proberen de Quadro drivers te installeren.
Een G80 GTX is een aardige polygoonvreter, daar zul je ook zonder de Quadro optimalisaties ruimschoots genoeg aan hebben om mooie scenes in elkaar te knutselen.
Zo modden met Rivatuner zie ik niet meer gebeuren, maar wellicht kun je overwegen een bioseditor erbij te pakken en eens te gaan spelen met je DeviceID, die veranderen in die van een Quadro van het juiste type en daarna proberen de Quadro drivers te installeren.