Toon posts:

Schone Vista installatie tv als primare ipv pc monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 432 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een dualboot XP/VISTA en wilde van Vista een schone installatie op mijn pc zetten. vervolgens partitie van vista geformateerd en geinstalleerd en toenwerd het scherm zwart, na het installeren van de video drivers, werkte met vista voorheen perfect zelfde drivers.. zelde grafische kaart (Asus Geforce 8800GTS 640MB). Zelfde beeldscherm (acer AL2216W). Maar wat bleek nou op me tv geeft hij wel beeld :? en als ik via de tv het beeld op mijn pc monitor als primare zet en wil toepassen dan word mijn tv weer terug gezet als standaard :? bij apparaat beheer vervolgens gekeken of mijn monitor niet herkend word maar die word gewoon gezien als standaard monitor werkt dus.

Conclusie:
- beeld gaat na een reboot over naar de tv-out :?

- verschillende driver's geprobeerd dus denk niet dat het aan de drivers ligt moet het ergens anders zoeken. voorheen werkte ik ok met de tv-out in dualvieuw modus. met windows vista mce. Lijkt me als ik een nieuwe installatie doe en formatering heeft plaats gevonden dat die gegevens er niet meer in staan.

- scherm word ondersteund want vista geeft wel beeld zonder video driver..

Ondernomen Actie's:
- Tv-out losgekoppeld.. blijft het beeld nog zwart. Geen resultaat

- Video driver's Geuninstalled werkte 1 keer om weer zonder video driver in vista tekomen. Bij het herinstalleren van een ander driver weer zelfde probleem maar toen na uninstallen kreeg ik op geen van beide beeld meer.

- Vista nogmaals geinstalleerd zonder de tv-out kabel.. Geen resultaat

- Verschillende video drivers geprobeerd.. Geen resultaat

- Bios bekeken wat er primare staat (PCI-E) Uitgesloten

- driver's voor beeld scherm op website acer gezocht alleen .inf file maar scherm werkt goed zonder video driver. vista ondersteund mijn scherm dus ok.

Mischien dat iemand een suggestie heeft of al eerder met het probleem te kampen heeft gehad.
Zou graag tips antwoorden krijgen van behulpzame Tweakers en mijn probleem oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
Topic Gaat verder in Beeld Kanonnen Asus 8800GT na vista logo Geen beeld