Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

straffeloos navigator6.010 overschrijven met 6.032?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn ongeduld navigator 6.010 geinstalleerd en krijg geen gps fix wat doe ik fout??
Nu las ik dat de laatste versie in ingebouwde gps ondersteund wat wellicht mijn probleem oplost.
Mijn vragen nu:
Zie ik iets over het hoofd en moet het met de oude versie ook werken, of ben ik alleen met de nieuwe versie geholpen met dit probleem.
Met de oude versie heb ik gekozen voor: Andere NMEA GPS-ontvanger 4800 boud Com 4
Alleen met deze instelling zie ik overigens de gps icoon draaien bij de gps status

Help!!

Grt Herman

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 16:44

Arfman

Drome!

Heb je het toevallig over een HTC TyTN II PDA/telefoon? Als het GPS icoontje draait heeft hij contact met de GPS ontvanger, doenload eerst eens de nieuwste GPS info via QuickGPS en ga eens 5 minuten buitenstaan :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Geen fix? Over welk toestel heb je het?

Naja, post je vraag nog maar eens is een keer in het daarvoor betreffende topic. Let ook wel even op het warez gehalte van jouw vraag. Met illegale praktijken houden wij ons namelijk hier op het forum niet mee bezig.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.