Toon posts:

Q: Canon cashback actie

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraagje hieromtrend waarvan ik niet direct een antwoord terug vind bij hun gebruikersvoorwaarden.

Het is namelijk zo dat men vader men spullen zou kunnen afschrijven via zijn zaak waardoor we de BTW dus terugtrekken en een factuur van de aankoop krijgen. Nu vraag ik mij af of dat canon ook cashback geeft aan personen die hun producten ook ingeschreven hebben op hun zaak.

Je haalt er zowieso al profijt uit doordat je de btw kunt terugtrekken en als je dan nog eens in mijn geval 170€ cashback kunt krijgen is dit wel een mooi prijsje voor het setje dat ik wil kopen.

zijn er hier dus mensen die daar problemen mee gehad hebben om dan een kopij van je factuur te sturen ipv een kasticket zoals eigenlijk gevraagd word... nu moest ik de cashback niet krijgen is dit geen ramp maar 170€ is toch wel mooi meegenomen als extra :p

ben trouwens van belgië dus mss gebruiken ze in NL andere voorwaarden qua btw maar de basisvraag is gewoon: kan je met een kopij van je aankoopfactuur ook cashback verkrijgen of werkt het dus enkel met een kassaticket.

indien deze post ergens anders moet staan (ik zou niet weten waar :p ) dan verplaats hem maar!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Ik verstuur altijd een kopie van de factuur of kassabon. Is al 2x goed gegaan (nl).

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ja de cashback geldt ook voor ondernemers!

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 17:00

qless

...vraag maar...

Jep, geen enkel probleem

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het lijkt mij dat praktisch iedereen een kopie vd factuur opstuurt. Ook particulieren willen de originele factuur bewaren. :)

(en zelf ook al 4x een kopie gebruikt, het originele stukje verpaking mogen ze wel van me hebben. :P )

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
netjes dat die ook voor ondernemers telt ja!

binnen dit en 2 maanden men aankoopje dan eens doen :D thread mag dicht hoor

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

moet dan natuurlijk wel die cashback opgeven als inkomsten :)

Verwijderd

Het risico zit niet bij Canon, maar bij een kritische belastinginspecteur. Kun je aannemelijk maken dat de camera bijdraagt aan de onderneming (hoef je mij niet uit te leggen :-) , het is meer dat je een goed verhaal moet hebben bij een kritische inspecteur).

Verwijderd

Uiteraard stuur je een kopie van de originele bon. De bon zelf is namelijk heel hard nodig mocht je eens problemen krijgen met de camera en voor garantie bij de winkel aankloppen.

Nooit je originele bon weg doen dus !!!

Verwijderd

Topicstarter
ja tuurlijk zowieso stuur je een kopij maar ik vroeg me gewoon af of het nu enkel telt voor particulieren maar zoals hier gezegd telt het ook voor de ondernemers :)

ik weet dat je een kopij van je aankoopbewijs moet opsturen ja :)

en normaal gezien kan voor men vader die camera bijdragen voor de onderneming. anders zou ie hem wsl ook niet op de onderneming zetten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 04:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
het maakt trouwens niet uit zeker of er op die factuur nog een hele hoop andere zaken staan zoals filter of zonnekap enz?

zolang die camera en die lens er maar opstaan is het goed zeker

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 21:23

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:28:
het maakt trouwens niet uit zeker of er op die factuur nog een hele hoop andere zaken staan zoals filter of zonnekap enz?

zolang die camera en die lens er maar opstaan is het goed zeker
Is dit een vraag? Dan antwoord "Inderdaad, dat maakt niet uit", anders reply "Ik ben het met je eens".

This footer is intentionally left blank

Pagina: 1