Ik kwam een Cube tegen op Youtube die werkt met WM 5.0/6.0 (dus niet onder WM2003SE) en snel. Ik heb eea net even geinstalleeerd op m'n SPV M600 (S200/HTC Prophet) met WM5.0) en dat werkt heel leuk. Het werkt natuurlijk op elk device met WM5/6
Het is wel wennen, werken met de vinger.
Het zaakje is freeware!
Ik kwam er net achter dat dit het startscherm is

Onderstaand draai je dus met je vinger, link, rechts enz.Up-down schijn nog niet te werken

Maar dit is allemaal aan te passen mbv de configurator

Video kun je hier bekijken.
Ik sta echte versteld van de snelheid
Veel meer erover (installlatie, tips) kun je hier lezen.
Andere icons (Iphone-like) vind je hier
Het spul kan niet op een Storage card worden geinstalleerd. Het zaakje werkt met Flash(lite)
Heb je nog andere idee-en of andere progjes die hetzelfde doen maar misschien nog beter laat het dan weten in deze thread.
FtouchFlo (FakeTouchFlo)
FtouchFlo kun je gebruiken in de meeste standaard applicaties op je device. Er zijn vier richtigen van waaruit je scrolled. Behalve die fingerscroll zit er ook een finger launcher in.
Filmpje1 waarin je het draaien en scrollen van het todayscherm ziet.
Filmpje2 hoe het werkt met de standaard applicaties, waarvan er een paar uitgezonderd zijn zoals PocketExcel.
Fimlpje3

Daarbij kun je vier van je favoriete programma's opstarten doro met je vinger over de applicatie te glijden.
Download, readme en tips zit vind in deze thread. In de .zip files in die thread vind je de uitleg.De laatste versie is de meest aktuele 1.4.1 dus.
Zo die lkaatste ga ik dan nu even uitproberen.Biede programma's die je wel daar te installeren waar dat geadviseerd wordt vwb het path anders gaat het niet werken. Lees dus de berichten en readme's goed door on teleurstelling te voorkomen.
Het is wel wennen, werken met de vinger.
Het zaakje is freeware!
Ik kwam er net achter dat dit het startscherm is

Onderstaand draai je dus met je vinger, link, rechts enz.Up-down schijn nog niet te werken

Maar dit is allemaal aan te passen mbv de configurator

Video kun je hier bekijken.
Ik sta echte versteld van de snelheid
Veel meer erover (installlatie, tips) kun je hier lezen.
Andere icons (Iphone-like) vind je hier
Het spul kan niet op een Storage card worden geinstalleerd. Het zaakje werkt met Flash(lite)
Heb je nog andere idee-en of andere progjes die hetzelfde doen maar misschien nog beter laat het dan weten in deze thread.
FtouchFlo (FakeTouchFlo)
FtouchFlo kun je gebruiken in de meeste standaard applicaties op je device. Er zijn vier richtigen van waaruit je scrolled. Behalve die fingerscroll zit er ook een finger launcher in.
Filmpje1 waarin je het draaien en scrollen van het todayscherm ziet.
Filmpje2 hoe het werkt met de standaard applicaties, waarvan er een paar uitgezonderd zijn zoals PocketExcel.
Fimlpje3
Daarbij kun je vier van je favoriete programma's opstarten doro met je vinger over de applicatie te glijden.
Download, readme en tips zit vind in deze thread. In de .zip files in die thread vind je de uitleg.De laatste versie is de meest aktuele 1.4.1 dus.
Zo die lkaatste ga ik dan nu even uitproberen.Biede programma's die je wel daar te installeren waar dat geadviseerd wordt vwb het path anders gaat het niet werken. Lees dus de berichten en readme's goed door on teleurstelling te voorkomen.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 21:32 ]