Hoi Hoiiii
Lees hier iets over de splitter wel of niet nodig .
Had al ergens verteld dat ik binnekort van internetplusbellen naar Telfort internet/bellen overstapt, en
ik me alvast ff aan het oriënteren ben zoals de gebruikershandleiding van telfort doornemen,
zodat ik als ik van internetplusbellen afgesloten word makkelijk alles kan aansluiten .
Moet zeggen die gebruikershandleiding brengt alleen maar verwarring vooral over die splitter ..
Nu lees ik hier op dit forum,dat als je telfort internet/bellen eenmaal heb kan je die splitter gewoon weglaten , hadden ze dat niet gewoon kunnen vermelden in de handleiding van telfort, ze vermelden wel, als je al een andere splitter heb van een andere profider kan je die ook gewoon gebruiken.. over verwarring gesproken pfffffff..
O ja , ik dacht , als ik nu die splitter nu vast er tussen uit laat en de telefoondraad in de experiabox ADSL doet , zal het dan ook gewoon werken ? , en ja hoor het werkt merk geen verschil , kan gewoon internetten en bellen .
weet alleen niet of ik daar goed aan heb gedaan , dus toch maar die splitter er tussen gedaan .
Dus als ik het nu goed begrijp , kan ik ,als ik eenmaal telfort internet/bellen in huis heb , die splitter in de doos laten....?