Ik heb een Intel Mac Mini core duo, via VGA aangesloten op mijn LCD tv en via DVI op mijn beamer. Via DisplayConfigX heb ik een extra resolutie toegevoegd voor 1360x768 op VGA zodat ik de LCD optimaal benut. Dat ging prima, tot ik wilde expirimenteren met 1280x720. Deze resolutie aangemaakt in DisplayConfigX, waarna het beeld via de VGA voorgoed verdween. De TV herkent het niet meer en ik kan dus ook de resolutie niet verlagen naar iets waarvandaan ik verder kan.
Via DVI werkt het echter perfect, maar daar kan ik de resolutie voor VGA dus niet aanpassen. Hij herkent keurig een projector en de ondersteunde resoluties van 1280x720p en 1920x1080i.
Heb er al een 15" tft aan gehangen maar die kan ook niks met de aangeboden resolutie. Heeft iemand een oplossing om de mac te forceren via VGA gewoon een lage resolutie te pakken bij de eerstvolgende boot? Een herinstallatie van OSX lijkt een optie, maar wellicht kan het simpeler
Via DVI werkt het echter perfect, maar daar kan ik de resolutie voor VGA dus niet aanpassen. Hij herkent keurig een projector en de ondersteunde resoluties van 1280x720p en 1920x1080i.
Heb er al een 15" tft aan gehangen maar die kan ook niks met de aangeboden resolutie. Heeft iemand een oplossing om de mac te forceren via VGA gewoon een lage resolutie te pakken bij de eerstvolgende boot? Een herinstallatie van OSX lijkt een optie, maar wellicht kan het simpeler
Nederlands is makkelijker als je denkt