Ik kamp al een maand met het zelfde probleem: de content van mijn site wordt onder de sidebar geplaatst.
Dit probleem doet zich alleen voor in IE6. In IE7 en FF werkt de site hele goed.
Zelf weet ik niet of het een HTML fout is of een css fout. Ik zat zelf eigenlijk te denken aan een css fout... Maar zeker weet ik dat ook natuurlijk niet.
url: www.fockit.nl
Code:
Ik heb niet alle li's geplaatst omdat dat anders heel overzichtelijk wordt, maar die kan je wel gewoon bekijken op de site.
Ik hoop dat jullie het weten
EDIT:
Server ligt er plotseling uit, ik ben mijn provider aan het bellen. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gefikst wordt, want met de site zien jullie beter het probleem.
Hier nog een screenshot:

Hij staat wel recht, maar eronder (dit is nog een oude)
Dit probleem doet zich alleen voor in IE6. In IE7 en FF werkt de site hele goed.
Zelf weet ik niet of het een HTML fout is of een css fout. Ik zat zelf eigenlijk te denken aan een css fout... Maar zeker weet ik dat ook natuurlijk niet.
url: www.fockit.nl
Code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <div id="page"> <div id="header"> <div id="headerlink" onclick="location.href='http://www.fockit.nl';"></div> <div id="sidebar"> <ul> <li id="home"><a href="/index.php">Home</a></li> </ul> </div> <div id="content" class="narrowcolumn">CONTENT HIER</div> </div> </div> |
Ik heb niet alle li's geplaatst omdat dat anders heel overzichtelijk wordt, maar die kan je wel gewoon bekijken op de site.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| #sidebar { float:right; padding:0px 0 10px 0; margin: 0px; margin-right: 45px; width: 235px; display: inline; } #content { font-size: 1.2em; float:left; } |
Ik hoop dat jullie het weten
EDIT:
Server ligt er plotseling uit, ik ben mijn provider aan het bellen. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gefikst wordt, want met de site zien jullie beter het probleem.
Hier nog een screenshot:

Hij staat wel recht, maar eronder (dit is nog een oude)
[ Voor 12% gewijzigd door citexx op 01-11-2007 18:28 ]