video uitgang op DVD 37 verkeerd ingsteld; geen beeld meer!

Pagina: 1
Acties:

• The 7th Guest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 17:51
Vandaag mijn nieuwe Harman Kardon-set opgezet (AVR 245, DVD 37, KHTS 11 BQ) :9
Heb de DVD 37 met een Scartkabel verbonden met mijn TV (gewone TV met enkel 1 Scartingang). Hierdoor kwam een uitgebreid menu in beeld. In het menu' VideoInstellingen' heb ik per ongeluk 'Video Uitgang' op Component gezet. 8)7 En nu kan ik dus geen beeld meer krijgen via de Scart :'(
(Hoe) kan ik dít 'resetten'? Ik,mheb geen component kabel. De handleiding geeft geen oplossing, ik hoop jullie wel. _/-\o_
BTW, als ik tussen ext1 en 0 schakel op de TV (gewoon met de ab van de TV), zie ik een fractie van een seconde het menu, maar ja, daar kan ik niks mee natuurlijk.

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Als je AVR-245 video-converseie heeft kan je altijd nog de dvd-speler met component aansluiten en dan de s-video uitgang van de receiver gebruiken. Ik weet alleen niet of die receiver component om kan zetten naar s-video.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:13

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

aud > vid

Wise enough to play the fool

• The 7th Guest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 17:51
Probeleem opgelost: alles los gekopppeld, stroom eraf, weer aansluiten een aanzetten en een dikke 5 sec. de 'Clear'-knop op de ab ingedrukt: alles werkt weer. Ik heb geen idee waarom het werkt :? maar het werkt wel en dat is fijn :)