Als ik in GoT op de Update-tracker klik op een nieuwsartikel, wordt dit artikel in een nieuw venster (nou ja, tabblad) geladen. Als ik dan weer terug wil naar GoT is het handig om op 'Forum' te klikken, maar dan opent zich weer een nieuw venster. Dan zit ik dus met drie tabbladen, waarvan ik in slechts een browse. Kan dit niet handiger? Ik vind dit namelijk niet echt handig, als ik GoT wil bezoeken binnen hetzelfde tabblad moet ik gathering.tweakers.net intypen, wat niet echt logisch is als ik al op Tweakers.net zit.
Verwijderd
Wat mij betreft is het juist ideaal, aangezien de FP en GoT toch wel duidelijk een eigen functie hebben.
Ik ben er ook totaal tevreden mee dat het aparte tabs zijn en ik geen ctrl in hoef te houden bij het klikken
Ik vind het een aparte tab/venster waard omdat het een heel ander onderdeel is dan de FP, net als Fok!
Yep, vind het huidige gedrag ook fijn werken, al denk ik ook wel eens 'huh, backspace (of back muisknop) werkt niet ... oja ... nieuw scherm'.
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
De meerderheid van de gebruikers lijkt het huidige gedrag te prefereren. Ik denk dat we pas bij een eventuele verdere integratie van het forum en de frontpage dit nog eens moeten gaan bekijken.
Intentionally left blank
Verwijderd
Het gekke vind ik dan weer dat als je van T.net naar GoT gaat het wel in hetzelfde venster gedaan wordt, maar andersom niet
Dat was me nog niet opgevallenVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:13:
Het gekke vind ik dan weer dat als je van T.net naar GoT gaat het wel in hetzelfde venster gedaan wordt, maar andersom niet
Intentionally left blank
Verwijderd
Nooit opgevallen, maar dat is alleen als je de link 'community' bovenaan gebruikt. Wanneer je links op 'Forum' klikt, krijg je wel een nieuw venster/tabbladVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:13:
Pagina: 1