[Google earth] foto's aan elkaar stitchen.

Pagina: 1
Acties:

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-01 13:35
Ik wilde wel graag een hi-res afdruk hebben van m'n geboortestreek. Uiteraard kan je via Google earth allemaal printscreens aan elkaar gaan stitchen, maar behalve dat straatnamen verspringen heb je ook die irritante dingen rechtsboven- en onder in beeld. Weet iemand een programma om dit handiger te doen of de output resolutie van je scherm op bijvoorbeeld 10.000X10.000 te zetten?
Uiteraard is er google earth plus, maar als het even kan wil ik het wel gratis hebben. De resolutie van je scherm fors verhogen lijkt mij de handigste stap.

[ Voor 17% gewijzigd door Autoreply op 01-11-2007 16:55 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:43

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik zou het niet via Earth maar via http://maps.google.nl doen. Daar kan je makkelijker screenshots van maken en stitchen omdat de boel plat blijft en je de straatnamen niet in beeld hoeft te hebben. Nadeel is natuurlijk het google-watermerk op hoog detailniveau.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27

Reptile209

- gers -

Sja, ze zijn niet helemaal gek bij Google natuurlijk :). Als de straatnamen geen must zijn, zet ze dan uit. Dat geldt ook voor alle andere items in Earth. Maak een collectie screenshots die elkaar ruim overlappen, zodat je de merkjes aan de randen er overal vanaf kunt halen en nog steeds overlap hebt. En gooi die collectie dan door een photo-stitcher.

Zo scherp als een voetbal!