Toon posts:

Dual of niet Dual.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een beetje hierzo aan het lezen over dual systemen enzo. Maar ik begin nu enigzins te twijffelen of ik wel dual zou pakken. Ik wil eigenlijk de volgende dingen met het kreng doen:

Heel veel vet Gamen
Adobe photoshoppen
Homepages maken
Muziek bewerken
gamen gamen en gamen
Koetjes laten grazen
en later nog video bewerken.
als operating sys wil ik win98 en win2k. Onder 98 mag ik dan wel maar gebruik maken van 1 proc, maar ik heb win98 ook wel eens nodig.

Deze dingen komen zowieso in het systeem

256MB pc133
Fasttrak100 radi controller
Viper 770 32MB
15 Gig u66 5400
2 x 30 gig 7200 U100( zo snel mogelijk)
Flop drive
LG 52x cdrom

Nu heb ik hier 2 PIII 600/133 slot 1 procs liggen. Wat kan ik nu beter doen. Zorgen voor een PIII board, of zorgen dat ik dat allemaal kwijt kom en een AMD 1.2 Gig pakken met een lekker mobootje. En zo ja, welk mobootje.

alvast bedankt voor jullie reactie

mzzl

Verwijderd

mobo kopen is het goedkoopste

Verwijderd

Topicstarter
Maar als je niet naar de kosten moet kijken. Want die PIII 600 zitten nog in de verpakking, dus die kan ik weer terug brengen. Wat zou je dan doen??

Verwijderd

Simpel je spullen terug brengen
en dan binnekort de AMD760 Dual nemen
(sorry voor misschien verkeerde nr))

en daar lekker 2x 1.2 ghz op plakken ..

beetje opkrikken beiden naar 1.5 mey goeiekoeiling
en dan heb je een mooi 3 Ghz systeem >:)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

iig heb je voor gamen niks aan een dual systeem. win98 onderstuend geen meerdere cpu's en veel anders doen onder het spelen gaat ook niet zo goed, ik geloof dat alleen quake gebruikt maakt van beide cpu's

dual is natuurlijk wel leuk en als je die cpu's toch hebt liggen..

ik ben zelf meer een amd fan en de performance/prijs verhouding is van amd nu eenmaal veel beter.

dus een asus a7v133 met een 1.2ghz tb doet zeker niet onder voor een dual 600. en in spellen is een single amd systeem toch echt wat sneller

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.