Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaring werken bij unit4agresso

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eens eerder een Topic geopend, maar dan over Exact software. Ondertussen ben ik aan het verder kijken en kwam ik unit4agresso tegen. Dit lijkt mij ook een interessante organisatie. Dus vandaar dit topic. Ik zag een interessante functie als jr. consultant.

Hoe is unit4agressot als werkgever?

Even voorstellen: Ik ben op dit moment student BI HBO en ben binnenkort klaar met deze opleiding en ben van plan om dan te gaan werken.

Graag zou ik het volgende willen weten:

Hoe is de werksfeer?
Wat zijn de doorgroeimogelijkheden qua functie?
Is er de mogelijkheid om door te leren?
Wat is het startsalaris?
Wat zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden? (vakantiedagen/adv dagen) 36- 40 urige werkweek?

Graag wil ik jullie mening eens horen!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 21:32
Mijn vriendin werkt sinds een maand of 2 bij Unit4Agresso, en ze heeft het erg naar d'r zin. Ze zit in een heel andere hoek als jij, dus ik kan niet overal antwoord op geven...

De sfeer is heel ontspannen en weinig hierarchisch. Gezien de grootte van de organisatie lijkt het me dat er voldoende doorgroeimogelijkheden zijn als je net begint :).... Verder leren en dergelijke wordt voor mijn gevoel wel gestimuleerd als ik de personeelsgids moet geloven. Mijn vriendin heeft hier echter nog niet mee te maken gehad... Salaris kan ik weinig over zeggen, volgens mij is dat wel in orde. Parttime werken is geen probleem.

Mijn algehele indruk is dat dingen goed geregeld worden / zijn, hoewel dat misschien ook inherent is aan het soort (IT) organisatie. Wij zijn allebei kleinere bedrijven gewend waar dingen nogal eens moeizaam gingen, dus dan is dit een hele verbeteren :)...

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

• martinkleppe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 13:21
Ik heb meer dan 5 jaar gewerkt bij Unit4Agresso in Sliedrecht en het is best een gezellige club. Ze staan alleen niet bekend om dat ze veel betalen. Het is dan ook goed om te starten, maar ik zou het doorgroeien ergens anders doen.

Het verschilt per BU, dus als je meer informatie wilt zou je iets specifieker moeten zijn...

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 19:25
Daarnaast zou ik niet meteen als consultant beginnen als je het van het HBO komt, je mist a) de productkennis en b) de consultancyskills... Eerst lekker op support beginnen en daarna doorgroeien naar consultancy :)

.....

Verwijderd

Topicstarter
Sabelhout schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:58:
Daarnaast zou ik niet meteen als consultant beginnen als je het van het HBO komt, je mist a) de productkennis en b) de consultancyskills... Eerst lekker op support beginnen en daarna doorgroeien naar consultancy :)
Het ging hier ook om eerst een support functie, en daarna consultancy! Wat is ongeveer het start salaris als je op support begint?

Verwijderd

Ik ben er begin dit jaar op gesprek geweest voor een systeem- en netwerkbeheerbaan bij een grote Amerikaanse klant van ze. Erg leuk gesprek, ik had er een goed gevoel over. Kreeg achteraf echter te horen dat de baan iets van 1500 tot 1600 per maand zou opleveren.....
Mind you, ik ben 42..... ik vond dat wel slordig van ze; als je weet dat een baan zo laag is ingeschaald laat je toch geen oudere, ervaren en dus duurdere krachten op gesprek komen?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

dat klopt bij Unit4 inderdaad wel. Ik werk zelf niet voor/bij Unit4 en heb dit ook nooit gedaan, echter heb ik wel erg veel met hun te maken ivm de accountancy software die zij leveren. (Ook vaak in de weer met Q-face). De mensen die ik daar ken worden goed betaald en zijn erg tevreden met hun baan, maar zijn wel allen mensen die er een hele tijd werken ;)

Wabbawabbawabbawabba

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 21:32
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:26:
Kreeg achteraf echter te horen dat de baan iets van 1500 tot 1600 per maand zou opleveren.....
hmm, dan doe je toch iets niet goed, mijn vriendin verdient met 32 uur per week toch redelijk wat meer dan dat, als secretaresse...

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Xcalibur schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:14:
[...]

hmm, dan doe je toch iets niet goed, mijn vriendin verdient met 32 uur per week toch redelijk wat meer dan dat, als secretaresse...
veel mensen rekenen bruto en andere weer netto.....

1500 bruto is weinig, 1500 netto is ook niet veel voor iemand van die leeftijd ;)

32 uur werken en 1500 euro netto vangen als secretaresse is echter wel veel ;) dus ws. werkt ze in een flink grote branche voor een redelijk "hoog" persoon ;)

Ik zie hier secretaresses voor bijna 3500 euro bruto per maand staan, voor 40 tot 50 uur werken per week ;) maar er staan er ook bij voor 1700 euro bruto per maand voor 32 uur ;)

Wabbawabbawabbawabba

Pagina: 1