Walmart levert HD-DVD-spelers voor 100 dollar

Pagina: 1
Acties:

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-02 18:54
Het artikel is enigzins misleidend omdat die $100-spelers niet in alle Walmart-vestigingen voor dat bedrag te koop zijn en het een kortdurende actie betreft.

Van de site Highdef-digest:

"Designed to tie in with the launch of the new campaign, this Friday at 8am, select Wal-Mart stores will be knocking yet another $100 off the cost of Toshiba's HD-A2 HD DVD player, offering the player for just $98 as one of five "Secret In-Store Specials."

De normale prijs is dus $200.

[ Voor 9% gewijzigd door ymmv op 01-11-2007 15:58 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

'Niet in alle winkels' heb ik bewust genegeerd, want dat geldt zo vaak.Walmart is een gigantische keten en het aanbod zal beslist niet tot 1 of 2 winkels beperkt blijven.

Wat de looptijd van de campagne betreft: de tekst die jij citeert suggereert juist dat het een blijvende actie is: 'op vrijdag om 0800am halen ze 100$ van de prijs af'. Of ze verkopen die dingen alleen om 08:00 exact, dat kan je d'r ook nog van maken :P

Omdat ze na verloop van tijd meer aanbiedingen hebben lijkt het me inderdaad logisch dat het een tijdelijke actie is, maar ik zag graag bevestiging van de stelling dat de actie maar 1 dag duurt. Ik frot even 'tijdelijk' in de tekst en zal het verloop van eea in de gaten houden, meer kan ik momenteel niet voor je betekenen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.