Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hotmail lezen op eigen website

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
De bedoeling is om een site te bouwen, waarop je zonder in te loggen, je ontvangen mail kunt lezen.
Zo kunnen meerdere mensen dezelfde mailbox lezen zonder daarvoor een wachtwoord te gebruiken.
Als zijnde een soort RSS feed. Maar dan voor hotmail.

Nu weet ik het een en ander van programeertalen af dus dat zal geen probleem zijn. Maar waar begin ik. en is het uberhaupt mogelijk als het om Hotmail gaat?

[ Voor 13% gewijzigd door likkepot op 01-11-2007 15:30 ]

nikszolekkeralss.exe

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Hotmail, of Windows Live Mail biedt geen API aan waar je tegen aan kunt programmeren. Je kunt dus niet in een andere pagina dan hun eigen applicatie de mails lezen.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Tsja heb je zin om een parser te bouwen voor html? Dan kan het ja.

Waar te beginnen? Neem om te beginnen een spoedcursus windows live authenticatie
dan mag je de hotmail sources reverse engineeren en bepalen wat je nodig hebt om een overzicht te maken van je inbox
maar waarom zou je dit allemaal willen? je gaat een schil bouwen om een hotmail inbox die al in html staat, dus elke keer dat hotmail iets aanpast aan zijn layout mag jij ook je code updaten...

Stop uploading passwords to Github!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat je overigens zelf bij Hotmail / Live Mail kan uitzoeken.

Zou die mogelijkheid er wel zijn, dan kijk je vervolgens welke programmeertaal je het beste ligt, begint met een design, werkt het uit en heb je vragen over je (waarschijnlijk) server-side talen, dan horen we het graag bij de buren ;)

Succes verder :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.