Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VS2005/2008]C++ newline voor {

Pagina: 1
Acties:

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Ik zit hier wat te werken (proberen) met Visual C++, en wat instellingen om het allemaal mooi met tabs te krijgen (heel belangrijk, ik zie zowiezo minder goed, dus het moet er echt perfect uitzien, om de structuur te volgen).

Ik voeg een event toe aan een form, en wat krijg ik:

C++:
1
2
3
    private: System::Void Form1_FormClosed(System::Object^  sender, System::Windows::Forms::FormClosedEventArgs^  e) {
                 key->Close();
             }

Helemaal fout qua tabs enzo. Dus ik ga kijken bij Options: maar nergens kan ik 'insert newline before {' vinden, terwijl dit er wel staat bij C# en al de rest.

Ook is heel de tab structuur om zeep. Moet ik dat dan zelf gaan doen?

Ik heb dit probleem bij 2005 en 2008 Beta 2, allebij de professional editie (MSDNAA).

Kan iemand mij vertellen of dit zo IS? Of dat dat aanpasbaar is, naar dezelfde instellingen als bij C#?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

VC++ heeft niet zo'n uitgebreide auto-formatting, dus basically, you're screwed :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:04
Offtopic, maar m'n auto-formatting voor C# werkt ook niet meer, dus i'm screwed as well.

https://fgheysels.github.io/