[Outlook 2003] Geen scrollbalk in agenda?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-07 14:13
Het gaat om het volgende; Op mijn werk hebben alle werknemers Outlook voor hun email. Hierin wordt ook een gezamelijke agenda bijgehouden. In deze agenda is het scherm in 2 delen opgedeeld; een lijst met zieken/afwezige monteurs etc, en daaronder een tijdlijst met afwezigen van het kantoor. Nu word de bovenste lijst normalitair na 22 items afgekapt, en hier word dan automatisch een scrollbalk geactiveerd, warmee je naar de resterende items kunt scrollen. Bij een groot deel van de clients is dit echter niet het geval. Hier word de lijst wel afgekapt, maar verschijnt geen scrollbalk, en kunnen de resterende afspraken dus niet weergeven worden. Ter verduidelijking nog twee screenshots, mèt scrollbalk en zonder.

Zonder:
Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/1652/naamloos1gw5.jpg

Met
Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/4964/83650320wh0.jpg

Nu heb ik elke 'beeld' optie al gehad, en heb ik middels een registry scanner ook al bekeken of er misschien bepaalde registersleutels niet aanwezig waren op de computer waar de scrollbalk niet verschijnt, maar ik kan geen verschillen ontdekken.

Is er iemand die me met dit probleem kan helpen? Alvast bedankt..

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:18

krietjur

Where am I?

Zit er nog verschil in Office versie bij degenen met en zonder het probleem? Ik zie in je screenshots een engelse Office versie met het probleem en een Nederlandse zonder? Een klein verschil in versie nummer / Service packs?

Ik heb het hier even geprobeerd, met engelse Office 2003 zonder updates geinstalleerd en ik krijg ook geen extra scrollbalk.

• Robert89
krietjur schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:51:
Zit er nog verschil in Office versie bij degenen met en zonder het probleem? Ik zie in je screenshots een engelse Office versie met het probleem en een Nederlandse zonder? Een klein verschil in versie nummer / Service packs?

Ik heb het hier even geprobeerd, met engelse Office 2003 zonder updates geinstalleerd en ik krijg ook geen extra scrollbalk.
Nee, dit maakt helaas geen verschil... Toch bedankt voor je hulp. Iemand nog andere ideeen?

• Robert89
Schop, iemand misschien nog ideeën voor me?

• Robert89
schopje? :'(