Gisteren een kleine audio upgrade gekocht voor mijn wagen. Ik heb een compo setje van het merk Hertz gekocht, type dsk 130. Ik heb voor dit type gekozen omdat dit schijnbaar de beste keuze is wanneer je niet met een versterker gaat werken. Ik wil het setje dus direct op de radio aansluiten.
Nu alleen nog uitvogelen hoe alles precies gemonteerd moet worden...
Ik heb dus 4 filtertjes. 2 aan beide kanten, 1 voor de tweeter en 1 voor de woofer. Ik vraag mij af of beide filter kastjes op de kabel aangesloten moeten worden die nu naar de speaker loopt, wat dus maar 1 (ja eigenlijk 2, 1x+ 1x-) kabel is terwijl ik 2 (idem dito, 2x+ 2x-) kabels heb van beide kastjes...
Dit is de complete set:

En dit staat in het boekje:

Dit staat er in de handleiding van de radio:

Er is dus alleen plaats voor 2 achter speakers (1 links en 1 rechts) en 2 voor speakers (1 links en 1 rechts).
Ik snap er niet veel van... Wie kan mij in simpele taal uitleggen hoe ik het moet aansluiten?
Nu alleen nog uitvogelen hoe alles precies gemonteerd moet worden...
Ik heb dus 4 filtertjes. 2 aan beide kanten, 1 voor de tweeter en 1 voor de woofer. Ik vraag mij af of beide filter kastjes op de kabel aangesloten moeten worden die nu naar de speaker loopt, wat dus maar 1 (ja eigenlijk 2, 1x+ 1x-) kabel is terwijl ik 2 (idem dito, 2x+ 2x-) kabels heb van beide kastjes...
Dit is de complete set:

En dit staat in het boekje:

Dit staat er in de handleiding van de radio:

Er is dus alleen plaats voor 2 achter speakers (1 links en 1 rechts) en 2 voor speakers (1 links en 1 rechts).
Ik snap er niet veel van... Wie kan mij in simpele taal uitleggen hoe ik het moet aansluiten?