[PC] Ferrari-project

Pagina: 1
Acties:
  • 3.456 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Nieuwe PC game: " Ferrari-project "

Ontwikkelaar Blimey! Games, dat is voortgekomen uit het kernteam van de GTR-ontwikkelaar SimBin,(bekend van: GTR en Bmw M3 Challence)
heeft vandaag een nieuwe realistische racegame aangekondigd rond het sportwagenmerk Ferrari. Het spel zal je laten racen in allerlei wagens van deze Italiaanse fabrikant, zowel hedendaagse auto's als klassiekers.

Blimey! noemt deze Ferrari-game een next-gen racing title, wat zou kunnen impliceren dat het spel ook op weg is naar consoles. Voorgaande games van SimBin/Blimey! verschenen stuk voor stuk alleen op de PC. Een titel voor het spel heeft men nog niet bedacht, vooralsnog gaat het als 'Ferrari Project' door het leven.

Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/4469/ferrari4smyk9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/5562/ferrari1smxj8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/4823/ferrari3smnt1.jpg

MauSS over Ferrari project:
Lijkt me een zeer leuke game gezien dat GTR ontwikkelaar Simbin hier mee aan de slag gaat/is beloofd dat natuurlijk veel goeds :*) en als ik naar de modellen kijk dan denk ik "ja" gassen met die handel! ziet er gaaf uit en ik denk dat de rest ongetwijfeld wel goed zal komen, dus ik wacht met spanning af op nog meer nieuws de komende tijd. :9

[ Voor 17% gewijzigd door MauSS op 01-11-2007 18:12 ]

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor deze info , we wachten het af .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Om 1 ding even goed te stellen, dit spel word niet door Simbin gemaakt! Blimey komt voort uit een aantal Simbin medewerkers die hier dus nu zelf mee aan de gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Dutch3men schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:36:
Om 1 ding even goed te stellen, dit spel word niet door Simbin gemaakt! Blimey komt voort uit een aantal Simbin medewerkers die hier dus nu zelf mee aan de gang gaan.
'
't gaat om het Idee he ;) of er nu een klein-team aan de slag is van Simbin of het hele Simbin team who cares? :9 het wordt in iedergeval in die tak gemaakt.. en niet door "Davilex met hun A2-racer gebeuren" maar thanx voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Fantastisch als dit tot een goed einde gebracht wordt. We kunnen regelmatig met Ferrari's rondscheuren in games als NFS maar als er ex-medewerkers van Simbin achter zitten zal het wel iets anders worden dan gassen, sturen en bochten nemen tegen 250 zonder enige moeite.

_/-\o_

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Goed nieuws :)

De F1 Ferrari komt ook in het spel? Zou wel tof zijn aangezien er op dit moment toch weinig spellen zijn voor F1. (met goede graphics/physics)

Kan niet wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
zeromussov schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:57:

De F1 Ferrari komt ook in het spel? Zou wel tof zijn aangezien er op dit moment toch weinig spellen zijn voor F1. (met goede graphics/physics)

rFactor & GTR2 met mods zijn mooi en goede physics :*)
Ik ben een ontzettende Ferrarifan en kan dus niet wachten tot deze game uitkomt. Met een 250GTO of een testarossa scheuren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
zeromussov schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:57:

Ga er maar vanuit dat die erin komt, ze gaan niet voor de lol een wagen modellen denk ik. Al schijnt er aan de F1 niet alles te kloppen.
MuSeLive schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:05:
[...]

rFactor & GTR2 met mods zijn mooi en goede physics :*)
Ik ben een ontzettende Ferrarifan en kan dus niet wachten tot deze game uitkomt. Met een 250GTO of een testarossa scheuren _/-\o_
Mwa de physics engine van GTR2 is beter dan die van rFactor, daar zitten echt nog wel fouten in. Zoals het in aanraking komen met andere wagens, je kan door een wiel rijden en er gebeurt niks, raak je het chassis dan heb je pas een botsing.

[ Voor 38% gewijzigd door FabiandJ op 01-11-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
ik vermoed dat ze veel gebruik maken van Polygoontjes en dat betekend natuurlijk mooie plaatjes! (screens) en dat in combinatie met leuke wegligging en een beetje tractie! levert natuurlijk erg leuke acties op :9 een mooie F430 en PLANK GAS! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ziet er goed uit, count me in ;)

Ben bang dat dat andere GFX kaartje er dan toch een keer moet komen :X

[ Voor 53% gewijzigd door MikeyMan op 01-11-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice had eerst niet door dat het in-game screenies waren. De voorgrond is echt zeer realistisch (verschil met een werkelijke foto niet/amper waarneembaar), echter de achtergrond zie je wel dat het niet echt is (te "bloomy").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
je kan door een wiel rijden en er gebeurt niks, raak je het chassis dan heb je pas een botsing.
Dat ligt aan de engine en niet aan de mods voor rFactor.

Daar hebben nagenoeg alle games last van die oorspronkelijk niet voor openwheelers zijn geschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
MikeyMan schreef:
Ziet er goed uit, count me in ;)
Ben bang dat dat andere GFX kaartje er dan toch een keer moet komen :X
Ja ik heb ook zo'n vermoeden... maar dat beloofd natuurlijk wel beelden om bij te kwijlen :P
(voor de auto-liefhebbers onder ons)
disco stu schreef:
had eerst niet door dat het in-game screenies waren.
Gaaf he?! ik moest ook wel goed kijken hoor... moet je is voorstellen over 5 jaar ofzo hoe de games er dan uit zien ! ;) _/-\o_ _/-\o_ lang leve de computers

[ Voor 35% gewijzigd door MauSS op 01-11-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer screens plx :D... ziet er nu al eeeerg gelikt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Ze zeggen er nooit bij hoeveel fps ze krijgen op wat voor pc. Ziet er meer gerenderd uit. Maja, ik denk dat de physics rond het niveau van LFS gaat liggen, maar hoop natuurlijk op GTR1 physics, afgezien van collission detection want die zuigt mega-hard.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Gaaf, nu maar hopen dat je ook met oude ferrari's mag crossen :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:54

scorpie

Supra Addict

Wow! Dat ziet er vet uit :D
Ff in de gaten houden dit topic :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen ze nu de(dat hadden ze geloof ik al in huis maar niet gebruikt voor RACE07) de nieuw engine gaan gebruiken , GTR2 was/is een verbetering vergeleken met deel 1 kwa veel, maar ook weer een niet goede online lekker lopende modus . Als je een spel verkoopt met de mogelijkheid om online te spelen en het is niet goed lopend ,ben ik persoonlijk van mening dat je de boel gamers toch een beetje belazerd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
siggy schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:23:
Ze zeggen er nooit bij hoeveel fps ze krijgen op wat voor pc. Ziet er meer gerenderd uit. Maja, ik denk dat de physics rond het niveau van LFS gaat liggen, maar hoop natuurlijk op GTR1 physics, afgezien van collission detection want die zuigt mega-hard.
GTR2 mag ik hopen, GTR1 was onrealistisch moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ha leuk, een racegame met alleen Ferrari's. :) Doet me denken aan SCAR: Squadra Corse Alfa Romeo dat is uitgegeven in 2005, een zeer nette game met (defineer) realistische besturing en races. En dat de screenshots zo echt lijken, tjah bloom effecten he? ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
CoZ schreef:
meer screens plx :D... ziet er nu al eeeerg gelikt uit
Die zijn er helaas nog niet O-)
Bleet schreef:
Ha leuk, een racegame met alleen Ferrari's. :)
Dat doet het inderdaad altijd goed zo blijkt ;)
k8skaaay schreef:
Gaaf, nu maar hopen dat je ook met oude ferrari's mag crossen :)
Die zullen ze er ongetwijfeld in doen.. :*)

geen Project Gotham maar Ferrari >:)
ik verwacht niet dat ze de physics zo moeilijk maken als de GTR serie want dan zou de lol de er snel vanaf zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

MuSeLive schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:04:
[...]

GTR2 mag ik hopen, GTR1 was onrealistisch moeilijk.
GTR2 is té makkelijk. Kan me niet voorstellen dat je met 600+ pk nauwelijks tot geen wielspin krijg als je het gas er vol opgooit. Dát is onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 14:45

Vos

AFCA

Nog 1 piccie

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200711/1193910429_1_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Vos schreef:
Nog 1 piccie
[afbeelding]
Had hem inderdaad ook gevonden maar vond hem niet zo gaaf om hem bovenaan te posten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
siggy schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:13:
[...]

GTR2 is té makkelijk. Kan me niet voorstellen dat je met 600+ pk nauwelijks tot geen wielspin krijg als je het gas er vol opgooit. Dát is onrealistisch.
Als je dat in GTR2 probeert (op sim natuurlijk) dan draai je ook alleen maar rondjes hoor :P
Ze hebben bij het maken van GTR2 de hulp ingeroepen van echte GT coureurs en die zeggen ook dat GTR1 onrealistisch was in vergelijking met GTR2.

[ Voor 16% gewijzigd door MuSeLive op 01-11-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siggy schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:13:
[...]

Dat komt omdat niemand spellen meer kopen. Het ontwikkelen van zoon realistische game is PEPERDUUR, en je zal het nooit allemaal precies kunnen namaken.

beetje miereneuken als je het mee vraagt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

MuSeLive schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:05:
Als je dat in GTR2 probeert (op sim natuurlijk) dan draai je ook alleen maar rondjes hoor :P
Ze hebben bij het maken van GTR2 de hulp ingeroepen van echte GT coureurs en die zeggen ook dat GTR1 onrealistisch was in vergelijking met GTR2.
Nou, ik bedoel het in de één zetten van de auto en dan volgas, dus niet eerst volgas en dan in de één zetten. En ja, dôh, ik doe alleen maar sim.
Dat heb ik ook gehoord, maar, dat zeggen ze overigens elke keer bij een sim. Begint nogal afgezaagd te worden.
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:14:
Dat komt omdat niemand spellen meer kopen. Het ontwikkelen van zoon realistische game is PEPERDUUR, en je zal het nooit allemaal precies kunnen namaken.

beetje miereneuken als je het mee vraagt :/
Dat is helemaal waar, maar noem het dan geen simulatie. In principe zou je een bijna perfecte benadering kunnen maken. En wat mierenneuken nou hier weer mee te maken heeft, i don't know. Ik koop een sim en dan wil ik ook een sim krijgen, geen need for speed-achtige physics ofzo. Adverteer het dan als racespel ofzo, maar niet als een racesimulator. En het is nogal het idee achter een simulator om zoiets realistisch mogelijk te simuleren. :Z

[ Voor 3% gewijzigd door siggy op 01-11-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 25-09 19:19
vosss schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:22:
[...]

Dat ligt aan de engine en niet aan de mods voor rFactor.

Daar hebben nagenoeg alle games last van die oorspronkelijk niet voor openwheelers zijn geschreven :)
met een beetje fatsoenlijke engine kun je met enkel een mod heel simpel de hitbox veranderen, lijkt me dus niet echt goeie reclame voor die engine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
siggy schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:05:
[...]

Nou, ik bedoel het in de één zetten van de auto en dan volgas, dus niet eerst volgas en dan in de één zetten. En ja, dôh, ik doe alleen maar sim.
Dat heb ik ook gehoord, maar, dat zeggen ze overigens elke keer bij een sim. Begint nogal afgezaagd te worden.

[...]

Dat is helemaal waar, maar noem het dan geen simulatie. In principe zou je een bijna perfecte benadering kunnen maken. En wat mierenneuken nou hier weer mee te maken heeft, i don't know. Ik koop een sim en dan wil ik ook een sim krijgen, geen need for speed-achtige physics ofzo. Adverteer het dan als racespel ofzo, maar niet als een racesimulator. En het is nogal het idee achter een simulator om zoiets realistisch mogelijk te simuleren. :Z
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik met mijn 550 volgas geef in de 1 dan draai ik om.
Over het algemeen word er ook gezegd dat GTR1 minder realistisch is, niet alleen ik.
Maar ok, laten we eerst maar eens afwachten wat het wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, in vrijwel elke auto sta ik erg makkelijk achterstevoren... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
MuSeLive schreef:
laten we eerst maar eens afwachten wat het wordt ;)
Dat lijkt mij ook het allerbeste! meningen verschillen over race-sims het moet wel realistisch maar wel speelbaar zijn, hoef ook geen NFS achtige taferelen maar beetje realistisch weg gedrag is dan wel op zijn plaats. de screens beloven in iedergeval det visueel wel snor zal zitten :9
MikeyMan schreef:
Tsjah, in vrijwel elke auto sta ik erg makkelijk achterstevoren... :?
mwoah zonder handrem, droog wegdek en zonder gek aan het stuur te trekken dan moet je toch wel wat pk's op de achterwieltjes hebben ben ik bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
bolleh schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:13:
[...]

met een beetje fatsoenlijke engine kun je met enkel een mod heel simpel de hitbox veranderen, lijkt me dus niet echt goeie reclame voor die engine ;)
Lijkt me geen kwestie van een hitbox aanpassen: wheelbangen heeft heel andere gevolgen dan je F1-neus in andermans versnellingsbak parkeren :) Ik weet er verder technisch niks vanaf, maar natuurkundig werkt het totaal anders :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Misschien wel leuk om te melden dat ook de ontwikkelaar van Richard Burns Rally die verantwoordelijk was voor de tire-physics hieraan mee werkt.

Dus daar komt het zeker goed mee :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dit lijkt me vet. Dikke bookmark dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
TheNameless schreef:
Misschien wel leuk om te melden dat ook de ontwikkelaar van Richard Burns Rally die verantwoordelijk was voor de tire-physics hieraan mee werkt.

Dus daar komt het zeker goed mee :)
Dat is zeker goed nieuws! (heb ik zelf nog niet echt gevonden) maar goed om te horen 8) dat betekend een goed team bij elkaar dus zal ongetwijfeld wel goed komen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauSS schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:50:
[...]
'
't gaat om het Idee he ;) of er nu een klein-team aan de slag is van Simbin of het hele Simbin team who cares? :9 het wordt in iedergeval in die tak gemaakt.. en niet door "Davilex met hun A2-racer gebeuren" maar thanx voor de info :)
Duh, Blimey! is een compleet ander bedrijf, dus het maakt wel degelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Nieuwe plaatjes :)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200806/1213960735_3_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200806/1213960735_2_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200806/1213960735_1_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200806/1213960735_0_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Eerste screenshot doet wel erg aan GPL denken :9 Maar grafisch ziet het er in ieder geval erg mooi uit en niet zo gedateerd als hun vorige titels, hoewel ik dat nooit echt storend vond. Als ik het moet geloven moet het met de physics ook wel goed komen, maar als dit ook op consoles gaat verschijnen heb ik daar toch wel wat twijfels bij... maar we wachten af.

@Dutch: gecondoleerd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
kNarf_ schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:39:
Eerste screenshot doet wel erg aan GPL denken :9 Maar grafisch ziet het er in ieder geval erg mooi uit en niet zo gedateerd als hun vorige titels, hoewel ik dat nooit echt storend vond. Als ik het moet geloven moet het met de physics ook wel goed komen, maar als dit ook op consoles gaat verschijnen heb ik daar toch wel wat twijfels bij... maar we wachten af.

@Dutch: gecondoleerd ;(
Dankje kNarf :'(

Verder denk ik wel dat het qua physics wel goed zit, als je kijkt naar hun vorige game BMW Challenge want dat zat prima in elkaar.
Maargoed ze hebben ook nog geen release datum opgegeven dus we blijven rustig wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 22:40
Jawadde. Ziet er weer super uit.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Ziet er idd :9~ uit.

Voor mij mag het gerust nog een jaartje duren eer hij uit komt. Ik zal er toch speciaal tijd voor moeten vrijmaken dus het presseert niet. Liever wat langer en een goeie game.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
bolleh schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:13:
[...]

Nouja, geen idee, ik heb voor rFactor nog geen openwheel-mod gezien waarbij het zo was, dus dat zal dan wel aan die engine liggen denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

vosss schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:41:
[...]

Nouja, geen idee, ik heb voor rFactor nog geen openwheel-mod gezien waarbij het zo was, dus dat zal dan wel aan die engine liggen denk ik :?
rFactor heeft toch ook eigen open wheelers? (die dus niet uit een mod komen), Als je daarmee hetzelfde effect hebt dan zal het aan de engine liggen. In LFS kunnen wielen elkaar wel raken maar perfect is het ook niet (je wordt niet gelanceerd zoals je wel eens op tv ziet).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1