Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[folding@home]ondersteuning grafische kaarten + drivers

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-05 15:15

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
Ik ben ook mijn CPU tijd aan het weggeven voor Folding@home, maar eigenlijk zou ik dit ook willen doen met mijn GPU. Die moet namelijk voor zover ik weet een grote bijdrage kunnen leveren aan dit (soort) projecten. Nu is het volgens mij nog steeds niet mogelijk om een HD2900XT videokaart te gebruiken voor deze doeleinden.

Of kijk ik verkeerd? De x1900xt serie zou de berekeningen met 20 tot 30 keer versnellen. Dan zou het volgens mij met een 2900xt nog sneller gaan, aangezien deze meer pixelshaders heeft.

Is er wel een project die er gebruik van kan maken? Of is de optie er gewoon nog niet?

Ook wordt er weinig gezegd over de huidige drivers. De (beta)site met instructies voor de client praat nog over oude drivers (6.10) en er lijkt weinig meer te gebeuren, of heeft iemand anders nog nieuws?

Tuurlijk moet nog maar blijken of ik echt mn GPU tijd wil besteden aan het project, vanwege geluid, warmte en energiegebruik van de kaart, maar daar kom je alleen achter als je het kan proberen. Misschien een ander interessant project waarbij dit wel kan?

Ik wil trouwens alleen een bijdrage leveren aan projecten die in mijn ogen nuttig zijn en dat betreft dan vooral de medische projecten.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• SandStar
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 16:33

SandStar

DPC-Crew

Zandster

quote:
Hann1BaL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:59:
Ik ben ook mijn CPU tijd aan het weggeven voor Folding@home, maar eigenlijk zou ik dit ook willen doen met mijn GPU. Die moet namelijk voor zover ik weet een grote bijdrage kunnen leveren aan dit (soort) projecten. Nu is het volgens mij nog steeds niet mogelijk om een HD2900XT videokaart te gebruiken voor deze doeleinden.

Of kijk ik verkeerd? De x1900xt serie zou de berekeningen met 20 tot 30 keer versnellen. Dan zou het volgens mij met een 2900xt nog sneller gaan, aangezien deze meer pixelshaders heeft.

Is er wel een project die er gebruik van kan maken? Of is de optie er gewoon nog niet?

Ook wordt er weinig gezegd over de huidige drivers. De (beta)site met instructies voor de client praat nog over oude drivers (6.10) en er lijkt weinig meer te gebeuren, of heeft iemand anders nog nieuws?

Tuurlijk moet nog maar blijken of ik echt mn GPU tijd wil besteden aan het project, vanwege geluid, warmte en energiegebruik van de kaart, maar daar kom je alleen achter als je het kan proberen. Misschien een ander interessant project waarbij dit wel kan?

Ik wil trouwens alleen een bijdrage leveren aan projecten die in mijn ogen nuttig zijn en dat betreft dan vooral de medische projecten.
http://forum.folding-community.org

Daar heb je sub-fora over de GPU client met meer up-to-date instructies

Oma is online! | Dag oma :'(

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True