Ik heb sinds gisteren een headset gekocht (Trust Headset HS-2400), plugde deze in en ik ben gewoon heel slecht te verstaan. Zelfs met Mic Boost 1 moet ik de microfoon op eten om uberhaupt wat te kunnen laten horen. Dit terwijl de headset als meer dan goed word gereviewed en dus denk ik dat het probleem softwarematig ligt. Ik draai Windows en verder dan de opneem instellingen van de mic kom ik niet (volume hoger, mic boost). Zijn er andere tools die m'n mic kunnen boosten of ben ik iets vergeten te doen?
weet je zeker dat ie in de mic ingang zit, en niet in de Line-In?
Daarnaast heb je de input van de microfoon omhoog gedraaid in je windows volumecontrol? Dus niet de mic schuif die je standaard ziet, maar naar Eigenschappen -> "Opnemen" selecteren, OK, en dan die slider eens voluit zetten.
Daarnaast heb je de input van de microfoon omhoog gedraaid in je windows volumecontrol? Dus niet de mic schuif die je standaard ziet, maar naar Eigenschappen -> "Opnemen" selecteren, OK, en dan die slider eens voluit zetten.
Zou dat mogen uitmaken wat voor computer ik heb? Als er een line in voor de mic op zit dan ondersteunt hij dit. Geluidskaart is gewoon onboard en OS = Win XP SP2
.
[ Voor 97% gewijzigd door Djeen op 07-01-2015 19:26 ]
Pagina: 1