Toon posts:

X1950Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik een probleem met mijn grafische kaart (sapphire X1950Pro). Als ik spellen wil spelen of films wil afspelen krijg ik vervelende lijnen in mijn scherm. Lijnen van rode punten. Nu heb ik al mijn drivers geupdate, gedeïnstalleerd in veilige modus en terug geïnstalleerd en niets helpt. Kent er iemand de oplossing op mijn probleem? Heb er een foto bijgedaan

Afbeeldingslocatie: http://i228.photobucket.com/albums/ee273/Gooz74/redlineserror.jpg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je screenshot ziet er op zich niet slecht uit (en de dingen die ik zie lijken eerder op jpegcompressie dan iets anders). Ik zie in ieder geval geen rode lijnen oid. Probeer eens een andere monitor en kijk of je het probleem daar ook mee hebt, dan kun je iig de aansluiting en monitor uitsluiten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De foto ziet er prima uit - ook niet raar als het om videokaartartefacten gaat... die zitten in het beeld wat naar je scherm gaat, niet wat in je computer zelf zit 8)7

Maar verder kunnen we hier niets mee. Je meldt niet welk OS je hebt, welke driverversies je exact geprobeerd hebt, wat je temperaturen zijn en hoe het met je voedingsspanningen zit. Loop die dingen voor jezelf eens na en neem actie op afwijkende waardes. Waarschijnlijk dat je het zo zelf kunt oplossen. Zo niet is je kaart stervende...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.