Mijn zus heeft een PII. En die heeft de laatste tijd een probleem met opstarten. Of hiet duurt het lang of het start helemaal niet op.
Nu heb ik de HDD er uit gehaald en hem in mijn PC gezet. Geen problemen.
Ik heb de voeding verwisseld. Dus haar voeding in mijn PC gezet. En mijn PC deed het zonder probz. Dus de voeding is oke.
Nu heb ik mijn voeding op haar comp gezet. Maar ook niet opstarten. Ik denk dat het aan haar PC ligt. Maar wat??
Ik heb een andere HDD in haar PC gezet. Maar deed weer niets.
Nu heb ik alle HDD en CD-ROMS en uit gehaald en op nieuw op starten en hij deed niets.
Zou het dan aan mijn Mobo liggen?? Ik heb geen id namelijk.
Systeem. Zus
Epox Ep-61 BXA-m
PII 333Mhz (heeft vroeger in op 343Mhz gelopen altijd)
Viper330
SB 64
WD Caviar 34300 4,3 GB
64MB
A-Open 52X
M-tek Netwerk kaartje
[UPDATE]
Ik heb alles er uit gehaald. In het BIOS kom ik van mijn leven niet. Ik krijg dus geen beeld. Mijn monitor blijft op standby staan. Alles er uit. Geheugen is goed. Dat heb ik getest. Ik heb jammer genoeg geen andere CPU. Moet ik morge maar proberen.
[/UPDATE]
Nu heb ik de HDD er uit gehaald en hem in mijn PC gezet. Geen problemen.
Ik heb de voeding verwisseld. Dus haar voeding in mijn PC gezet. En mijn PC deed het zonder probz. Dus de voeding is oke.
Nu heb ik mijn voeding op haar comp gezet. Maar ook niet opstarten. Ik denk dat het aan haar PC ligt. Maar wat??
Ik heb een andere HDD in haar PC gezet. Maar deed weer niets.
Nu heb ik alle HDD en CD-ROMS en uit gehaald en op nieuw op starten en hij deed niets.
Zou het dan aan mijn Mobo liggen?? Ik heb geen id namelijk.
Systeem. Zus
Epox Ep-61 BXA-m
PII 333Mhz (heeft vroeger in op 343Mhz gelopen altijd)
Viper330
SB 64
WD Caviar 34300 4,3 GB
64MB
A-Open 52X
M-tek Netwerk kaartje
[UPDATE]
Ik heb alles er uit gehaald. In het BIOS kom ik van mijn leven niet. Ik krijg dus geen beeld. Mijn monitor blijft op standby staan. Alles er uit. Geheugen is goed. Dat heb ik getest. Ik heb jammer genoeg geen andere CPU. Moet ik morge maar proberen.
[/UPDATE]