Toon posts:

Hulp met school opdracht gevraagt

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek hulp voor mijn school opdracht voor mijn ICT opleiding, ik zit met mijn groepje aan een samenwerkings opdracht en het gaat over netwerken, ik heb een vragenlijst van 20 vragen die ik graag zou beantwoord hebben door een deskundige van netwerken.

Als u mij wilt helpen met deze vragenlijst zet uw naam in deze topic en ik stuur u the vragenlijst via een PM

Groeten van ons eiland7

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Dat is niet helemaal de bedoeling hier.

Money for nothin' and your chicks for free

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zo leer je er natuurlijk zelf niets van :/

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• hstuivenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-02 10:07
[glazenbolmodus aan] :) ik verwacht binnen een dag een slotje op dit topic [/glazenbolmodus uit]

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Mijn tarrot kaarten voorspellen nog voor 12 uur!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03-2025
Volgens mij zit je op een ICT opleiding om iets te leren. Dus zou zeggen pak je boek erbij en google.

Verwijderd

Heb je er ook alleens gedacht dat je ICT leraar dit forum ook wel eens zou kunnen checken 8)7

Maar ik kan je wel helpen met je vragen, kan je alleen niet garanderen dat ik de vragen goed beantwoord. :P :P :P :P

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:41:
Zo leer je er natuurlijk zelf niets van :/
Ik weet dat ik hier zelf niks van leer, maar het is een deel van de opdracht om contact op te nemen met een deskundige en hem minstens 20 vragen te stellen, ik zou de vragen waarschijnlijk wel zelf kunnen beantwoorden maar dat is helaas niet de bedoeling van deze opdracht.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-03 04:21

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:46:
[...]

Ik weet dat ik hier zelf niks van leer, maar het is een deel van de opdracht om contact op te nemen met een deskundige en hem minstens 20 vragen te stellen, ik zou de vragen waarschijnlijk wel zelf kunnen beantwoorden maar dat is helaas niet de bedoeling van deze opdracht.
Dan ga je naar een deskundige in de buurt? Als in een echt persoon? :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Je moet gewoon bedrijven af bellen, vragen naar de IT manager en daar je vragen aan stellen. Vinden ze leuk :O

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik zou gewoon ff langs een leuk bedrijf gaan, ff bellen enzo. Kan je daar gelijk een beetje rondkijken, misschien wel leuk. Als je het op deze manier doet heb je er ook niet veel aan.

Cisco ofzo ;)

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:46:
[...]

Dan ga je naar een deskundige in de buurt? Als in een echt persoon? :)
Ik heb al bij verschillende mensen in de buurt mijn verhaal neer gelegt en krijg dezelfde reactie terug van duik in je boeken en zoek het via wikipedia en google op maar helaas kan ik dat dus niet doen en heb ik daarvoor een deskundige nodig, de laatste methode die we mochten gebruiken was via forums een deskundige zoeken en dat doe ik dus nu.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-03 04:21

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:49:
[...]

Ik heb al bij verschillende mensen in de buurt mijn verhaal neer gelegt en krijg dezelfde reactie terug van duik in je boeken en zoek het via wikipedia en google op maar helaas kan ik dat dus niet doen en heb ik daarvoor een deskundige nodig, de laatste methode die we mochten gebruiken was via forums een deskundige zoeken en dat doe ik dus nu.
Dan leg je je opdracht niet goed uit aan die deskundige :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 14:23

r0b

ThunderNet schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:51:
[...]

Inderdaad. Systeem/netwerk-beheerders zijn de minste niet, de BOFH verhalen daargelaten.
Bel eens met verschillende IT-dientverleners in de omgeving, bijvoorbeeld:
"Goedemiddag u spreekt met <naam>. Ik heb een studie-opdracht waarin ik de visie/antwoorden van een deskundige op het gebied van netwerken nodig heb. Heeft u wellicht tijd om dit te beantwoorden voor mij?"

En dus niet:
"Goedemiddag u spreekt met <naam>. Ik heb een schoolopdracht en heb daarvoor antwoorden nodig." ;)

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-03 06:35
Je hebt wel hulp met meer dingen nodig!

gevraagD

King of Cod

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:51:
[...]

Ik heb wel 1 van mijn deskundigen overtuigd om mij te helpen, maar die heeft op het laatste moment besloten om af te haken wegens het feit dat hij te weinig tijd heeft.
Ik gebruik dit forum dus puur als laatste redmiddel omdat ik geen deskundigen meer over heb om offline te vragen.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik ben de ergste niet.. Mail de lijst met vragen maar naar mij door, dan zal ik vanavond kijken of ik tijd heb om ze in te vullen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lol, plak je vragen dan in dit topic ofzo. Misschien dat een van de deskundigen welke geen tijd zegt te hebben te druk is met het GoTten ;)

🌞🍃

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Toen ik je topictitel las dacht ik in eerste instantie dat je gewoon een les correct spellen nodig had.
Verder schaar ik mij bij mijn mede-GoT'ers: huiswerk is er om van te leren, niet om door anderen te laten maken.

Suc6 met je school

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:12:
Toen ik je topictitel las dacht ik in eerste instantie dat je gewoon een les correct spellen nodig had.
Verder schaar ik mij bij mijn mede-GoT'ers: huiswerk is er om van te leren, niet om door anderen te laten maken.

Suc6 met je school
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:46:
[...]

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Lol...

Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'eiland7'

|:(

Zo krijg je idd geen reacties :P

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry, maar dit is niet de bedoeling van GoT.
GoT is geen huiswerk hulp (ongeacht of dat mag van de opleiding) en tevens geen wervingsforum voor het invullen van vragen.

Je zult het toch echt ergens anders moeten zoeken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.