Hallo, ik heb al een tijd een wazig probleem,
Mijn systeem bestaat uit:
* Asus M2N-SLI Deluxe nForce 570 SLI
* AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz HT 2MB AM2 Box
* Club3D GeForce 8600GTS 256MB DDR3 2xDVI/HDCP
* Kingston 2x1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL4.0 Nvidia
* Antec Neopower 480watt
Nou draait dit allemaal goed totdat ik ga gamen, dan valt na 5\10 minuten het beeld weg en blijft het geluid hangen.
Echter, zet ik een grote tafelventilator langs mn pc dan is er niks aan de hand.
Maar het gekke is, dat niets echt belachelijk heet word.
Met zo'n infrarood pistool ben ik mn hele moederbord afgegaan en ik heb Core Temp de CPU temperatuur uit laten lezen.
Videokaart: Ligt rond de 50 graden max
CPU: Rond de 45/50 graden max
Chipset: ongeveer 52 graden
Toch niet echt belachelijk hoge temperaturen zou je zeggen.
En als er iets te heet zou worden moet windows\moederbord toch een melding geven?
Ik heb voor de zekerheid al Artic Silver 5 als koelpasta gebruikt en de standaard zooi eraf gehaald.
Zou misschien mijn voeding te warm worden? De heatsinks daarin liggen rond de 40 graden en 1 spoel rond de 60, echter is het vrij lastig om daar metingen te verrichten.
Alvast bedankt
Mijn systeem bestaat uit:
* Asus M2N-SLI Deluxe nForce 570 SLI
* AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz HT 2MB AM2 Box
* Club3D GeForce 8600GTS 256MB DDR3 2xDVI/HDCP
* Kingston 2x1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL4.0 Nvidia
* Antec Neopower 480watt
Nou draait dit allemaal goed totdat ik ga gamen, dan valt na 5\10 minuten het beeld weg en blijft het geluid hangen.
Echter, zet ik een grote tafelventilator langs mn pc dan is er niks aan de hand.
Maar het gekke is, dat niets echt belachelijk heet word.
Met zo'n infrarood pistool ben ik mn hele moederbord afgegaan en ik heb Core Temp de CPU temperatuur uit laten lezen.
Videokaart: Ligt rond de 50 graden max
CPU: Rond de 45/50 graden max
Chipset: ongeveer 52 graden
Toch niet echt belachelijk hoge temperaturen zou je zeggen.
En als er iets te heet zou worden moet windows\moederbord toch een melding geven?
Ik heb voor de zekerheid al Artic Silver 5 als koelpasta gebruikt en de standaard zooi eraf gehaald.
Zou misschien mijn voeding te warm worden? De heatsinks daarin liggen rond de 40 graden en 1 spoel rond de 60, echter is het vrij lastig om daar metingen te verrichten.
Alvast bedankt