Net een nieuw systeem (2 maanden, specs zie signature), pc heeft nooit kuren vertoond en doet het op dit moment ook perfect...
maar wat is nou het probleem? Op sommige momenten krijg ik een spontane freeze waardoor ik dus moet resetten, pc reageerd nergens meer op en het geluid blijft hangen.. (geen blauw of zwart scherm, maar gewoon beeld wat ik als laatste zag). Ik speel geen spellen o.i.d. maar het gebeurd gewoon als ik bijvoorbeeld aan het surfen ben of een word document aan het typen ben.
Soms doet ie het uren achter elkaar goed en loopt het spontaan vast, soms loopt ie om de 10 min ineens vast.
Om het te testen heb ik een spel gespeeld, ging allemaal goed zonder vastlopers.
Er zit geen nieuwe hardware in de pc, er is niks geupdate o.i.d. (behalve adobe reader
), het enigste verschil is dat ik de computer gister verhuisd heb naar een andere kamer wegens een verbouwing, ik heb er toen ook een draadloze adaptor ingedaan (USB) zodat ik kon blijven internetten.. ik vraag me af of het daar aan ligt want ik was er gisteravond rond 18:00 uur mee klaar en hij heeft het heel de avond perfect gedaan, problemen begonnen vanmiddag pas.
Apparaatbeheer geeft geen conflicten o.i.d. aan.
Wat kan dit nou zijn?
* Ik heb overigens WIN XP SP2*
maar wat is nou het probleem? Op sommige momenten krijg ik een spontane freeze waardoor ik dus moet resetten, pc reageerd nergens meer op en het geluid blijft hangen.. (geen blauw of zwart scherm, maar gewoon beeld wat ik als laatste zag). Ik speel geen spellen o.i.d. maar het gebeurd gewoon als ik bijvoorbeeld aan het surfen ben of een word document aan het typen ben.
Soms doet ie het uren achter elkaar goed en loopt het spontaan vast, soms loopt ie om de 10 min ineens vast.
Om het te testen heb ik een spel gespeeld, ging allemaal goed zonder vastlopers.
Er zit geen nieuwe hardware in de pc, er is niks geupdate o.i.d. (behalve adobe reader
Apparaatbeheer geeft geen conflicten o.i.d. aan.
Wat kan dit nou zijn?
* Ik heb overigens WIN XP SP2*
[ Voor 3% gewijzigd door koekjah op 31-10-2007 22:46 ]
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.