Ik kamp momenteel met een heel raar DVD brandprobleem. Als ik de eerste keer brand is er niks aan de hand , de dvd wordt dan gewoon op 12X gebrand (zoals ik dat ingesteld heb) brand ik daarna echter nog een DVD dan gaat mijn brand snelheidheid niet hoger dan 4x en heb ik ook afspeel problemen op mijn standalone dvd speler ( ik heb het hier over branden van films).
Als ik mijn systeen opnieuw opstart kan ik gewoon weer 12x branden en zijn er ook geen afspeel problemen, bij de 2e gaat echter dan weer mis.
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
Brander(s) onder apparaatbeheer verwijderd zodat ze opnieuw dor het OS geïnstalleerd worden bij herstart
Nieuwste firmware er op gezet (tevens downgrades gerpobeerd)
DMA settings gechecked ( staan goed)
DVD's met verschillende mediacodes geprobeerd (allemaal hetzelfde probleem, zelfs de tayo yuden's geven hetzelfde probleem)
Andere branders geprobeerd ( allemaal geven ze bovenstaand probleem)
Clean install van Vista (ook dan blijft het probleem)
Verschillende brandprogs (en nee niet allemaal teglijk geinstalleerd)
Andere IDE poort
Ik brand onder Vista Ultimate 32 bits, AMD64 3000+ , 2 GB geheugen ..het zijn vnl .img's die ik brand, meestal met imgburn maar zoals ik al zei ook al andere progs geprobeerd ..Huidige brander samsung SH-S182M firmware SB05 (2 maand oud) echter ook al andere branders geprobeerd waaronder plextor en nec .. Huidige mediacode van de dvd's yuden-t003
Iemand een idee waar bovenstaand probleem door veroorzaakt wordt ??
Als ik mijn systeen opnieuw opstart kan ik gewoon weer 12x branden en zijn er ook geen afspeel problemen, bij de 2e gaat echter dan weer mis.
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
Brander(s) onder apparaatbeheer verwijderd zodat ze opnieuw dor het OS geïnstalleerd worden bij herstart
Nieuwste firmware er op gezet (tevens downgrades gerpobeerd)
DMA settings gechecked ( staan goed)
DVD's met verschillende mediacodes geprobeerd (allemaal hetzelfde probleem, zelfs de tayo yuden's geven hetzelfde probleem)
Andere branders geprobeerd ( allemaal geven ze bovenstaand probleem)
Clean install van Vista (ook dan blijft het probleem)
Verschillende brandprogs (en nee niet allemaal teglijk geinstalleerd)
Andere IDE poort
Ik brand onder Vista Ultimate 32 bits, AMD64 3000+ , 2 GB geheugen ..het zijn vnl .img's die ik brand, meestal met imgburn maar zoals ik al zei ook al andere progs geprobeerd ..Huidige brander samsung SH-S182M firmware SB05 (2 maand oud) echter ook al andere branders geprobeerd waaronder plextor en nec .. Huidige mediacode van de dvd's yuden-t003
Iemand een idee waar bovenstaand probleem door veroorzaakt wordt ??