Geen e-mail bij reactie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Goedenavond allen,

Ik heb zojuist een advertentie geplaats, en het staat zo in mijn profiel, dat, als er een reactie bij de advertentie wordt geplaats, ik een mailtje ontvang. Dit werkt echter niet meer. Aangezien er al meerdere reacties zijn gepost en ik nog steeds geen e-mail heb ontvangen. Ik heb de instellingen al nagekeken, en deze stonden nog steeds goed.

Succes, en alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

crisp

Devver

Pixelated

Geen forumbug, dus --> Pricewatch

Ik heb zojuist een bugje gevonden en gefixed. Laat even weten of je nu wel mailtjes krijgt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
crisp schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:42:
Geen forumbug, dus --> Pricewatch

Ik heb zojuist een bugje gevonden en gefixed. Laat even weten of je nu wel mailtjes krijgt :)
Wellicht is bugje gefixed, maar ik krijg nog steeds geen mailtjes binnen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal hier straks nog even naar kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En nog een bugje gefixed, en meteen ook maar gezorgd dat je geen mailtje krijgt als je zelf reageert op je eigen advertentie :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
crisp schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:58:
En nog een bugje gefixed, en meteen ook maar gezorgd dat je geen mailtje krijgt als je zelf reageert op je eigen advertentie :)
Ok, dit zou ik dan nu niet kunnen testen. Ik reageerde eerst zelf op mijn eigen posts om te kijken of ik een mailtje kreeg. Ik zal dus even moeten afwachten. Miss maak ik nog wel even snel een advertentie aan.

Edit:
Volgens mij is e-mail een beetje aan het rommelen. Ik krijg ook geen e-mail als ik een veiling heb gewonnen. Wellicht heb je het bugje na het aflopen van de veiling gefixed.

[ Voor 17% gewijzigd door Tomfish op 01-11-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Xtresis schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:53:
[...]

Ok, dit zou ik dan nu niet kunnen testen. Ik reageerde eerst zelf op mijn eigen posts om te kijken of ik een mailtje kreeg. Ik zal dus even moeten afwachten. Miss maak ik nog wel even snel een advertentie aan.

Edit:
Volgens mij is e-mail een beetje aan het rommelen. Ik krijg ook geen e-mail als ik een veiling heb gewonnen. Wellicht heb je het bugje na het aflopen van de veiling gefixed.
De reactie-mailtjes worden door een heel ander functie afgehandeld, en daar heb ik gisteren een beetje aan zitten rommelen :P De mailfunctionaliteit voor gewonnen veilingen is niet gewijzigd.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
Reactie mailtjes werken weer.... Thnx.
Pagina: 1