Opstart troubles! Iemand een oplossing?

Pagina: 1
Acties:

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Heb vandaag windows 2000 professional geinstalleerd 8-)op mijn system met de volgende configuratie:

Abit BE6 (metHPT366), Pent. III 450@540, 256 MB geheugen, 1 x 10GB HD Maxtor, 1 x 16 GB WD, Matrox G400MAX, Aopen 9632 DVD, SB Live!, ISA 10MB netwerkkaartje (NE2000-compatible)

Ja ik weet het die netwerkkaart moet pleite, maar ik heb geen knaken! :'( Nou heb ik de nieuwste bios van de mamaplank (TH) en controller driver voor HPT366.

Maar tijdens het opstarten kan ik koffie (beter gezegd 20 koffiekannen) gaan drinken. Het duurt ongeveer een half uur :Z voordat ie met het inlogscherm komt.

Heeft iemand van jullie die problemen (of gehad) en kan mij wellicht helpen om van dit irritante probleem af te komen??? Red me, want ik ben zwaar ongelukkig. :'(

Sjesus...

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Heb je wat meer info, wat hangt er aan welke IDE poort en waarvoor zit die netwerkkaart erin. En holang duurt het in seconden voordat de verschillende windows-schermen te zien zijn. ....

Murphy was an optimist

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32

Smarron

The bend

Bedoel je echt het inlogvenstertje, of ook dat venster met preparing network connections, dus dat je alleen een blauw scherm ziet ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

toe vallig advanced server en actief dir aan staan enzo ?

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Ben er al achter dat als ik de 10 Gig schijf van de controller afhaal, dat ie wel normaal doorstart! Hij ziet die schijf dus helemaal niet onder windows 2000...

Als ik hem als slave bij de andere schijf hang start 2000 ook al niet door!

Wat is dat toch, snapt windows 2000 niks van mijn schijf: western digital caviar 310200??

of zou ie naar de HD-hemel zijn? Zal het morgen nog eens proberen op de U-DMA33 controller. Kijken of ie dan wel wil!

Maar het ligt dus aan de controller of de HD! Alvast bedankt voor reacties... iemand nog suggesties???

Sjesus...