Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Neem contact met hen op over de andere doorlinkmogelijkheden.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Anders zou je nog altijd van je forum link op je site, target="_top" toevoegen aan de tag, in dreamweaver of elk ander wysiwyg editor is het meestal ook mogelijk een 'target' toe te voegen. Maar het probleem is dat op deze manier wel de adres/ip van je echte host in het adres verschijnt. ipv je domein. Daarom raad ik methode 1 meer aan
No animals were harmed in the making of this comment.
Ik zal eens vragen of de host aan ''virtuele hosts'' doet
Dat zal het makkelijkste optie zijn denk ik, en anders maar even met mijndomein mailen.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Nou de host doet niet aan virtual hosts.danplo schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:47:
Oke alvast bedankt voor de informatie.
Ik zal eens vragen of de host aan ''virtuele hosts'' doet
Dat zal het makkelijkste optie zijn denk ik, en anders maar even met mijndomein mailen.
En ik kan met mijndomein niet echt verder komen.
Want volgens hun moet ik de DNS settings opvragen bij mijn host.
Is dat gebruikelijk dat je dit vraagt ?
Of weet iemand een andere goede site om mijndomein te vervangen ?
Zodat ik niet meer last heb van het forwarden probleem ?
[ Voor 10% gewijzigd door danplo op 07-11-2007 12:42 ]
Het is juist slim om het domein op de nameservers van je provider te zetten.
Als je even aan je hostingprovider vraagt of ze jouw domein in hun nameservers willen zetten, dan kun je daarna bij mijndomein de nameservers laten wijzigen en heb je je beoogde doel bereikt.
Oke ik zal dat eens vragen of dit mogenlijk is.bigall007 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:02:
Het is geen vreemde vraag dat mijndomein naar de nameservers van de andere provider vraagt.
Het is juist slim om het domein op de nameservers van je provider te zetten.
Als je even aan je hostingprovider vraagt of ze jouw domein in hun nameservers willen zetten, dan kun je daarna bij mijndomein de nameservers laten wijzigen en heb je je beoogde doel bereikt.
Thanxs m8