Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Een dezer dagen krijg ik mijn T-Mobile Ameo en ik zal deze voornamelijk in de medische setting gebruiken. Nou zal dat apparaat het grootste gedeelte van de dag in de zak van mijn witte jas zitten en ik zat een beetje te zoeken hoe ik dan mijn telefoontjes ging afhandelelen, ik ben robocop niet en ben dus ook niet van plan met zo'n geval in mijn oortje te lopen (zie me al staan tijdens een OK hahaha). Na een tijdje zoeken zag ik dit apparaat:
de LG Style-I
Lijkt me dus ideaal in combinatie met de Ameo, PPC in de zak en dit ding tussen de spatels en reflexhamer in mijn borstzak... staat nog stijlvol ook!
Nou is dat ding al een tijdje op de markt maar nergens in Nederland te krijgen! Heeft 1 van jullie deze al weten te bemachtigen en zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Via E-Bay worden ze aangeboden voor +/- $29,- (is niet veel) maar daar heb ik maar weinig ervaring mee, moet dan ook uit Amerika komen, hoe zou dat met de stekker gaan?

Iemand?

[ Voor 5% gewijzigd door xvanwaart op 31-10-2007 19:21 ]

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:14

tijmeng

Panasonic 7J

dit maakt de ameo ineens veel interressanter!