I.v.m. gezinsuitbreiding zijn we op zoek naar een andere auto. Nou word dat een station ivm de laadruimte en toekomstplannen.
Even een paar punten:

Volkswagen Passat Variant 1.8T
Volkswagen Passat Variant 2.0

BMW 3-Serie Touring 318i
BMW 3-Serie Touring 320i
BMW 3-Serie Touring 325i

BMW 5-Serie Touring 520i
BMW 5-Serie Touring 525i

Skoda Octavia Combi 1.8T
Skoda Octavia Combi 2.0

Audi A4 Avant 1.8T

Volvo V40 1.8i
Volvo V40 2.0T
Nou zou ik graag van jullie ervaringen willen horen van de verschillende versies die hierboven staan. Ik zit zelf aan de auto's uit de VAG groep te denken. Hoorde alleen dat de audi in vergelijking met de passat erg weinig ruimte had achter de voorstoelen. Zou zelf de snel gaan voor de passat of misschien wel voor de Skoda. Ik rijd nu Seat Ibiza Cupra 1.8T en deze motor bevalt me zeer goed. Vandaar dat ik bij alle modellen van de VAG groep een versie met deze motor erbij heb gezet.
Even een paar punten:
- We willen zo'n 8k-14k uitgeven aan een 2e hands.
- De auto moet genoeg vermogen hebben, want anders kom je niet normaal vooruit met zo'n grote bak. Zit zelf te denken aan minimaal 100pk. Meer mag altijd.
- bouwjaar vanaf 2000
- trekhaak is welkom
- Kilometerstand tot maximaal 150k
- Donkere kleur. Liefste zwart.

Volkswagen Passat Variant 1.8T
Volkswagen Passat Variant 2.0

BMW 3-Serie Touring 318i
BMW 3-Serie Touring 320i
BMW 3-Serie Touring 325i

BMW 5-Serie Touring 520i
BMW 5-Serie Touring 525i

Skoda Octavia Combi 1.8T
Skoda Octavia Combi 2.0

Audi A4 Avant 1.8T

Volvo V40 1.8i
Volvo V40 2.0T
Nou zou ik graag van jullie ervaringen willen horen van de verschillende versies die hierboven staan. Ik zit zelf aan de auto's uit de VAG groep te denken. Hoorde alleen dat de audi in vergelijking met de passat erg weinig ruimte had achter de voorstoelen. Zou zelf de snel gaan voor de passat of misschien wel voor de Skoda. Ik rijd nu Seat Ibiza Cupra 1.8T en deze motor bevalt me zeer goed. Vandaar dat ik bij alle modellen van de VAG groep een versie met deze motor erbij heb gezet.