Geloof het of niet, ik heb echt door de FAQ gezocht, door het forum gezocht, betreffende "normale" videoplanken vind je genoeg, maar er is nergens een up-to-date lijst hoe het nou zit met notebook videoplanken. Ik ga geen gamenotebook kopen, echter ik wordt rotgegooid met:
Geforce 8*00 GS/GT etc.
Geforce 7*00 etc.
een aantal ATI kaarten, zowel van de X**** serie tot de HD serie.
dat een 8600 beter is dan een 8400 zo ver kom ik wel, echter, er is ook niet echt een richtlijn in qua prijs, ik dacht, kijk welke dure laptops welke videoplanken hebben, echter in andere goedkope laptops komen dan weer dezelfde videoplanken voor en zijn er duurdere modellen van een ander merk die weer andere videoplanken erin hebben zitten.
Wil maar tot een 1300 euro gaan voor een laptop, echter wil wel graag kiezen voor de laptop met de beste videoplank die te krijgen is voor dat geld.
Alvast bedankt.
Geforce 8*00 GS/GT etc.
Geforce 7*00 etc.
een aantal ATI kaarten, zowel van de X**** serie tot de HD serie.
dat een 8600 beter is dan een 8400 zo ver kom ik wel, echter, er is ook niet echt een richtlijn in qua prijs, ik dacht, kijk welke dure laptops welke videoplanken hebben, echter in andere goedkope laptops komen dan weer dezelfde videoplanken voor en zijn er duurdere modellen van een ander merk die weer andere videoplanken erin hebben zitten.
Wil maar tot een 1300 euro gaan voor een laptop, echter wil wel graag kiezen voor de laptop met de beste videoplank die te krijgen is voor dat geld.
Alvast bedankt.