Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reactie op nieuwsartikel: controletoken niet geldig

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views sinds 30-01-2008

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Toen ik zojuist een reactie om 16:18 op dit nieuwsartikel wou plaatsen, kreeg ik een Error TM pagina, met de melding 'Het controle-token is niet geldig.'.

Toen ik echter terug ging naar het nieuwsartikel was de reactie wel geplaatst, eigenlijk weet ik niet goed wat te doen. Het werkt wel, maar het is niet helemaal goed gegaan volgens mij. :?

[ Voor 14% gewijzigd door Martine op 31-10-2007 16:24 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51

crisp

Devver

Pixelated

fixed :)

Intentionally left blank

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Super, ik kreeg trouwens ook nog een alert(); dat hij gewoon ging submitten of zo... Een latere reactie ging trouwens prima! d:)b

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Sorry voor de gigantische kick,

Maar ik heb hier al een aantal maanden last van. Ik zit nu op mijn werk en gaat (geloof ik) via een proxy in amerika wat er dus op lijkt dat enkele duizenden mensen gebruik maken van deze proxy. (company policy)
Ik heb er last van met Internet Explorer en met Firefox. Op meerdere installaties en machines.

Thuis heb ik er geen last van.

Suggesties?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat lijkt me dan aan die proxy te liggen; als die ondanks onze no-cache directives toch gaat lopen cachen kan je dit soort problemen krijgen. Er zijn hier legio gebruikers die ook achter (bedrijfs)proxies zitten maar die geen problemen hebben, dus in eerste instantie zou ik niet weten hoe dat probleem aan ons zou kunnen liggen.

Intentionally left blank

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:33

Snow_King

Konijn is stoer!

Kick van een oud topic, maar ik krijg deze melding ook ineens.

Ik gebruik echter geen proxy, enig idee?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Snow_King schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:12:
Kick van een oud topic, maar ik krijg deze melding ook ineens.

Ik gebruik echter geen proxy, enig idee?
Krijg je de melding continue, of was het wellicht eenmalig? Er zijn recent hier geen aanpassingen gedaan...

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:47:
[...]

Krijg je de melding continue, of was het wellicht eenmalig? Er zijn recent hier geen aanpassingen gedaan...
Lijkt me ook handig als Snow_King verteld op welk nieuwsbericht hij een reactie probeerde te plaatsen en eventueel hoe lang dat browserscherm openstond op de reactie-edit pagina?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:33

Snow_King

Konijn is stoer!

moto-moi schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:21:
[...]

Lijkt me ook handig als Snow_King verteld op welk nieuwsbericht hij een reactie probeerde te plaatsen en eventueel hoe lang dat browserscherm openstond op de reactie-edit pagina?
Mijn excuus :)

Was op dit nieuws bericht: nieuws: Micron brengt sata-600-ssd voor enterprise-markt uit

Ging om posting 4094805, mijn bericht over de Intel SSD's. Na nogmaals de "Verstuur" knop in te drukken was het bericht wel geplaatst.

Kreeg deze melding dus slechts één keer.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Theoretisch gezien zou het een collision geweest kunnen zijn (dat een eerder gebruikt token toevallig dezelfde hash heeft gegenereert), maar die kans is zo goed als nihil. Meer waarschijnlijk is dat er gewoon iets mis is gegaan bij het posten van de data (via de Ajax interface), maar dat is voor ons niet uit te zoeken aangezien we niet op dat niveau loggen. Token-fouten worden ueberhaupt niet gelogd; misschien moeten we dat toch maar eens doen...

Intentionally left blank

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:11
Confirm hier: Ik had het deze week ook spontaan. (weet geen verdere gegevens meer).
Dacht dat het eenmalig foutje van mijn kant was. Maar kwam dit topic tegen, dus laat ik het voor de zekerheid even melden. Misschien is er toch ergens een bugje ingekropen.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb daar wat logging toegevoegd; laat maar even weten als je het weer tegenkomt :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar is dit dus niet meer voorgekomen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.