Ik wil een nieuwe GTS kaart nu mijn elsa Gladiac 2 overleden is (nooit overgeklokt geweest maar nieuw gekocht van iemand die regelmatig op tweakers adverteert met nieuwe Elsa spullen die hij volgens zeggen via kennissen bij ELSA kan kopen. Garantie bij hem is kut) Is zo'n 7700 pure goed?
Ik heb hem en hij bevalt mij prima! Ik kon hem riant overklokken en heb er nooit problemen mee gehad. Alles draait er prima op en asus is gewoon een goed merk.
ik vraag het omdat ik zoveel tegenstrijdige verhalen lees over de asus kaarten. Ik ga m niet overklokken...
ik hoor ook vaak van die "geruchten" maar heb nooit een serious probleem gezien. dus dat zal wel meevallen.
vooral die geruchten van asus mobo's met asus videokaarten, maar nog geen systeem gemaakt met die problemen dus ze zijn zwaar ooverdreven die geruchten
vooral die geruchten van asus mobo's met asus videokaarten, maar nog geen systeem gemaakt met die problemen dus ze zijn zwaar ooverdreven die geruchten
Ik heb zelf een V7700 (Deluxe) dan en hier is wat ik weet van ASUS:
Als je kaart het goed doet, en geen deluxe hebt, dan doe je gewoon de Nvidia Reference drivers erop en alles loopt prima.
Maar op het moment dat je om de een of andere reden een probleem hebt, ben je alleen aangewezen op jezelf, en andere tweakers en hobbiisten, want ASUS DOET GEEN ENE REET, HUN SERVICE BESTAAT GEWOON NIET!!!
Zo, dat moest er effe uit
Als je kaart het goed doet, en geen deluxe hebt, dan doe je gewoon de Nvidia Reference drivers erop en alles loopt prima.
Maar op het moment dat je om de een of andere reden een probleem hebt, ben je alleen aangewezen op jezelf, en andere tweakers en hobbiisten, want ASUS DOET GEEN ENE REET, HUN SERVICE BESTAAT GEWOON NIET!!!
Zo, dat moest er effe uit
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge