Voor mijn studie ben ik in Suriname en voordat ik hierna toe ben gegaan heb ik een (kleine) cursus fotografie gedaan. Vrijwel direct heb ik een eigen Nikon d40x gekocht en ben hier voor het eerst echt aan de slag gegaan met fotografie. Hieronder zien jullie een selectie van de foto's die ik hier gemaakt heb, graag jullie commentaar. Tevens is dit ook mijn eerste post in het Fotografie forum van GoT dus excuus als dit niet een test/showcases waardig is...

1.) Geschoten tijdens een rondleiding rond Paramaribo

2.) Geschoten tijdens een rondleiding rond Paramaribo

3.) Geschoten in Paramaribo zelf, vlak bij Fort Zealandia

4.) Geschoten (niet te letterlijk nemen) in Commewijne

5.) Geschoten op de plantage bij Commewijne, dit is een visdrogerij

6.) Geschoten langs de kant van de weg.

7.) Geschoten langs de kant van de weg. Kleuren heb ik hier een boost gegeven

8.) Geschoten langs de kant van de weg, de gemiddelde huisjes waar mensen hier in leven. Kleuren heb ik hier een boost gegeven. Kleuren heb ik hier een boost gegeven

9.) Geschoten langs de kant van de weg

10.) Geschoten op het Codjo, Mentor & Presentplein, deze mensen liepen zo op straat met hun eenden die ze waarschijnlijk de zelfde avond nog gaan eten

11.) Geschoten op een markt waar erg weinig licht was, maar ik vind hem verassend goed gelukt

12.) Geschoten in Paramaribo zelf, zwart-wit gemaakt en het groen terug laten komen

1.) Geschoten tijdens een rondleiding rond Paramaribo

2.) Geschoten tijdens een rondleiding rond Paramaribo

3.) Geschoten in Paramaribo zelf, vlak bij Fort Zealandia

4.) Geschoten (niet te letterlijk nemen) in Commewijne

5.) Geschoten op de plantage bij Commewijne, dit is een visdrogerij

6.) Geschoten langs de kant van de weg.

7.) Geschoten langs de kant van de weg. Kleuren heb ik hier een boost gegeven

8.) Geschoten langs de kant van de weg, de gemiddelde huisjes waar mensen hier in leven. Kleuren heb ik hier een boost gegeven. Kleuren heb ik hier een boost gegeven

9.) Geschoten langs de kant van de weg

10.) Geschoten op het Codjo, Mentor & Presentplein, deze mensen liepen zo op straat met hun eenden die ze waarschijnlijk de zelfde avond nog gaan eten

11.) Geschoten op een markt waar erg weinig licht was, maar ik vind hem verassend goed gelukt

12.) Geschoten in Paramaribo zelf, zwart-wit gemaakt en het groen terug laten komen