[Notebook] No fuzz, just the works!

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• eturfboer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06-2025
Beste mensen,

Ik ben van plan binnekort een nieuwe notebook te kopen. Ik heb echter wat 'speciale' laten we zeggen niet markt conforme eisen. Ik wil een notebook waar helemaal niets in zit. Dan bedoel ik natuurlijk niet alleen een behuizing ;)!
Ik ben op zoek naar een ultra portable, dunne en lichte notebook. Zeg dat er alleen een scherm, harde schijf, proc, toetsenbord, usb en wireless op/in zit. Nu heb ik al wat rond geyahood (gegoogled) maar kan zulks niet echt vinden. Wellicht is er iemand die een fabrikant weet die zulk soort notebooks maakt of kan maken? Zou mij echt enorm helpen?

Zo iets als de Asus EEE, maar dan meer in de formfactor van een normale notebook, zeg 14"?

Tuurlijk maar ge ook een reactie posten op de zin en onzin van zo een notebook, ben er eigenlijk best benieuwd naar.

Al vast bedankt,
Eddie.

[ Voor 9% gewijzigd door eturfboer op 31-10-2007 11:55 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Al gekeken in de Pricewatch?. Daar kun je zoeken op beeldformaat, gewicht etc.

Zo heel speciaal vind ik je eisen overigens niet. Je wilt alleen geen dvdspeler, de andere dingen die je noemt zijn toch redelijk normaal?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• eturfboer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06-2025
Nouja, op zich natuurlijk niet. Maar de huidige machines zijn altijd van die grove multimedia beesten met alles er op en er aan. Echte desktop vervangers. Wat ik wil is juist geen desktop vervanger, het moet vooral werken en lang meegaan. Zeg dat er buiten internet alleen usb nodig is voor een externe muis en vga voor een presentatie. De grote zie ik voor me als de scherm dikte voor zowel boven als onderkant van de notebook.

@ Pricewatch, natuurlijk ben ik daar bekend mee!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:56
Er zijn genoeg notebooks met een Celeron M, van 500 euro. Dat is denk ik precies wat je wilt. Wel dan even goed zoeken naar een mooi model.

Voorbeeld:
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=PN9F01

(zelf heb ik er ook niet zo veel verstand van :) )

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Enige wat er 'mist' op jou laptop is ram geheugen.... Snap niet echt wat jij wilt. Alles wat jij opnoemt heeft mijn laptop ook, en meer niet. Dus wat is er anders aan mijn laptop, dan die 'speciale' van jou? Begrijp dat je geen bakbeesten als Acer Aspire 9800 Mega laptop wilt, maar een 'laptop met niks?'.

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 20:29
Op wat welke woorden heb je overigens gezocht in Google?

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11-2025
MacBook ? :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Dit topic is in strijd met de regels in het CSL Beleid en gaat derhalve op slot. Zie CSL FAQ - Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke? voor een aantal tips en een notebook FAQ :).

Jij hebt een gewone notebook nodig, zonder poespas. Stel een budget, zoek reviews en bekijk welke aan jouw eisen voldoet :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.