Ik heb mijn oog laten vallen op de Playstation 3.
Nu heb ik voordat ik op de aanschaf overga nog een paar vragen aan jullie.
Ik heb al aardig wat gegoogled voor antwoorden maar toch vaak tegenstrijdigheden gevonden.
Ik hoop met jullie antwoorden wat uitsluitsel te krijgen.
TV: Panasonic 42PV70
DVD/Versterker: Losse Versterker Sony (type nummer zal ik nog opzoeken)
Ik wou de PS3 met een HDMI op mijn TV aansluiten en met een optische kabel op mijn versterker.
1. Speelt de PS3 ook moeiteloos DVD's? (ik dacht van wel, maar hoorde op internet slechte verhalen als je de PS3 met HDMI aansluit)
2. Speelt de PS3 zowel PAL als NTSC DVD's?
3. Kan je de PS3 regiovrij maken? (als ik dit niet mag vragen laat dan maar
)
4. Speelt de PS3 AVI/DivX?
4. Speelt de PS3 nog wel normale DTS/DD5.1?
5. Mis ik HEEL veel kwaliteit met mijn 720p scherm in vergelijking met een 1080p?
6. Hoe zit het met de warmte issues van de PS3, kan ik hem in een kastje kwijt waar ook de versterker/digitale TV inzitten?
Nu heb ik voordat ik op de aanschaf overga nog een paar vragen aan jullie.
Ik heb al aardig wat gegoogled voor antwoorden maar toch vaak tegenstrijdigheden gevonden.
Ik hoop met jullie antwoorden wat uitsluitsel te krijgen.
TV: Panasonic 42PV70
DVD/Versterker: Losse Versterker Sony (type nummer zal ik nog opzoeken)
Ik wou de PS3 met een HDMI op mijn TV aansluiten en met een optische kabel op mijn versterker.
1. Speelt de PS3 ook moeiteloos DVD's? (ik dacht van wel, maar hoorde op internet slechte verhalen als je de PS3 met HDMI aansluit)
2. Speelt de PS3 zowel PAL als NTSC DVD's?
3. Kan je de PS3 regiovrij maken? (als ik dit niet mag vragen laat dan maar
4. Speelt de PS3 AVI/DivX?
4. Speelt de PS3 nog wel normale DTS/DD5.1?
5. Mis ik HEEL veel kwaliteit met mijn 720p scherm in vergelijking met een 1080p?
6. Hoe zit het met de warmte issues van de PS3, kan ik hem in een kastje kwijt waar ook de versterker/digitale TV inzitten?