Toon posts:

Vista activeren met OEM key

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals velen denk ik heb ik een gedownloade versie windows Vista geinstalleerd om eens te kijken of het wat is. Je pakt dan vaak meteen de uitgebreidste versie, want het is gratis.

Nu bevind ik mij in de volgende situatie.

Geinstalleerd van een gedownloade Vista DVD:
Windows Vista 64bits NL Ultimate. Hier draai ik inmiddels al een half jaartje op, echter door een foutje van mij staat vista nu vast bij het login scherm dat ik moet activeren, waarbij ik ook een andere key kan ingeven.

Nu ben ik bereid te investeren en een OEM licentie van deze Ultimate 64bits NL versie aan te schaffen, echter..... gaat dit werken???

DVD's van Vista zijn altijd retail, dus in principe heb ik een bestaande retail installatie op mijn pc staan. Kan ik een OEM licentie invoeren en activeren, waardoor ik mijn huidige installatie kan behouden. Diverse andere bronnen op het internet spreken elkaar continu tegen, vandaar dat ik deze kwestie hier neer leg.

Alvast bedankt voor de reacties! 8)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:w

Koop de volgende keer gewoon je software, dan hoef je dit soort vragen ook niet te stellen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.