Toon posts:

Geluid van microfoon direct afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een tip hoe ik geluid dat via een microfoon mijn computer binnen komt direct kan afspelen? Het lijkt mij dat dit wel een standaard optie in Windows XP moet zijn, echter kan ik dat niet vinden. Of is hier software van derden voor nodig? Iemand tips? Opnemen en later afspelen gaat uiteraard prima, maar graag wil ik direct geluid afspelen.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen? Meestal is dit gewoon in de mixer te vinden.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Hoe je dat precies doet is moeilijk te zeggen, hangt er vanaf welke mixer app (standaard XP ?) je gebruikt. In principe gewoon in een "afspeel" tabblad je microfoon un-muten.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb tig tools gedownload in de trend van Record Audio tot Karaoke software. Maar op de één of andere manier kunnen deze tools nooit DIRECT het geluid afspelen, puur opnemen of ze ondersteunen het helemaal niet.

Ik kan me herinneren dat ik het vroeger wel eens aan de praat had gekregen... maar hoe?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Doorgaans heb je juist geen extra app nodig, je regelt dit gewoon via de mixer van Windows XP of de mixer app die bij je geluidskaart geleverd wordt.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!