Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ALG] e-mail notificatie in Drupal

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag!

Ik heb enkele maanden terug een cms opgezet ter ondersteuning van onze onderzoeksgroep. De mensen gebruiken het te weinig en vragen om een feature die ervoor zorgt dat er een email verzonden wordt indien er nieuwe content is.

Ik heb destijds voor Drupal gekozen en het cms is reeds operationeel op een server die Fedora 5 draait.

Ik heb reeds pogingen ondernomen om de module's Mail en Notify te instaleren maar er wordt nog geen mail verzonden. Vermoedelijk moet ik nog iets bijkomend opzetten zodat de server emails kan verzenden? Vanaf hier loop ik verdwaald.

Kan iemand me verder helpen om Drupal mails te laten verzenden?

alvast bedankt!
,mvg

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoi siferius, welkom op GoT :) Als je de FAQ had gelezen kon je weten dat er hier geen support wordt geleverd op scripts van anderen maar dat het gaat om zelf programmeren. Drupal heeft een eigen site met forum en documentatie dus ik adviseer om daar te gaan kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was ginds het spoor bijster geraakt, vandaar dat ik hier even langskwam!
Maar ik zal daar verder zoeken! :) toch bedankt,

,mvg!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zie Cartman!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.