Afbeelding (als achtergrond invoegen) in huidige frame

Pagina: 1
Acties:

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-01 22:37

henry_boy

Salessupport Tweakers
Topicstarter
Voor mij is Java nog vrij nieuw en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

We hebben voor school een applicatie moeten maken, wat wel redelijk gelukt is. De broncode van ons hoofdmenu van onze applicatie is hieronder te zien.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik nu een afbeelding (.gif op harde schijf) invoegen in dit frame? Heb hier nu een boek voor me liggen maar zoals het daar in staat werkt het bij mij niet. Iemand die me kan helpen??
En precies kan vertellen waar ik wat neer moet zetten??

Alvast ontzettend bedankt!!!

*snip*

[ Voor 86% gewijzigd door een moderator op 31-10-2007 10:09 . Reden: Code zooi verwijderd. ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Helaas, maar zo werkt het hier niet. Het is niet de bedoeling een vraag te stellen, je code te dumpen en te hopen dat wij het ovor je gaan oplossen want het is hier geen helpdesk.

Lees aub Programming Beleid eens door zodat je minstens op de volgende punten gaat letten:
- Code tags. Je code is nu slecht leesbaar
- Eigen inzet: dus wat heb je nu zelf al geprobeerd en wat lukte daar niet mee. "Ik kon niks vinden" is niet voldoende.
- Plaats alleen relevante (dus niet alle!) code. Je geeft nu een behoorlijke lap code

Zou je je topicstart kunnen aanpassen?

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 31-10-2007 10:18 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney